AVON е четвъртата най-обичана марка във Facebook
Секция: БЪЛГАРИЯ
02 Декември 2014 14:40
Моля, помислете за околната среда, преди да вземете решение за печат на този материал.
Вашата Информационна агенция "КРОСС".

Please consider the environment before deciding to print this article.
Information agency CROSS
AVON е четвъртата най-обичана марка във Facebook

София /КРОСС/ Kозметичният гигант AVON се нареди на 4-то място в традиционната класация на Hootsuite за най-обичаните марки във Facebook за месец октомври. Най-широката платформа за социални връзки ежемесечно публикува „Списък на любовта" (The Love List), в който 450 световни марки се съревновават за любовта в социалните медии.
Брандовете са оценявани по 3 основни критерия, които включват общ брой на упоменаванията на марката, анализ на нагласите спрямо марката и процент на коментарите за марката, в които се включва думата „любов". Използвайки тази формула, за всеки бранд се генерира коефициент от 1 до 100.
Според изследването Pew Study по-голям процент от активните потребители в социалните мрежи са жени, което обяснява високата позиция на AVON в класацията. По-значителен е приносът обаче на сериозните усилия, които марката полага в усъвършенстването на дигиталните си комуникации.