Black Friday 2014: eMAG продаде 110 хиляди продукта за 13,2 млн. лева
Секция: ИКОНОМИКА
03 Декември 2014 12:10
Моля, помислете за околната среда, преди да вземете решение за печат на този материал.
Вашата Информационна агенция "КРОСС".

Please consider the environment before deciding to print this article.
Information agency CROSS
Black Friday 2014: eMAG продаде 110 хиляди продукта за 13,2 млн. лева

/КРОСС/ eMAG, най-големият онлайн търговец в Централна и Източна Европа, написа в петък още една забележителна страница в историята на българското онлайн пазаруване. Вторият пореден Black Friday се превърна в страхотна кампания, регистрирайки 1,5 милиона посещения за деня и продажби в размер на 13,2 млн. лв. само за един ден. Компанията отчете над 110 хиляди поръчани продукта, а стойността на предоставените отстъпки е близо 6 млн. лева.

„Black Friday вече се превърна във феномен и по време на кампанията хората успяват да закупят желаните продукти на много добри цени. Инвестирахме значителни усилия и подготвихме кампанията с голямо желание за клиентите ни - сега от резултатите виждаме, че си е заслужавало. В този специален ден онлайн търговията беше пред традиционния ритейл. За нас това е повод за радост, тъй като забелязваме, че клиентите разбират все по-добре предимствата на пазаруването онлайн", споделя Огнян Лахчев, Маркетинг директор на eMAG.bg.

Всяко четвърто посещение е направено от мобилно устройство.

Заради нарастващата популярност на смарфоните и таблетите е нормално eMAG да обръща специално внимание на мобилните платформи. Според анализираните данни 385 хиляди посещения са от мобилни устройства, а 13% от поръчките са направени през мобилната платформа на сайта.
Електроуредите за дома - сред най-популярните покупки

Клиентите имаха възможност да пазаруват от разнообразни продуктови категории. Сред най-популярните можем да отличим „Мобилни телефони" с над 9 хиляди продадени продукта, както и близо 9 хиляди таблета. На върха обаче е друга категория - „Електроуреди за дома", която отчете над 23 хиляди продадени продукта. Съдейки по продадените 13 хиляди детски продукта, можем да заключим, че пазаруването онлайн за играчки и бебешки продукти става все по-популярно. Любителите на четенето също проявиха сериозна активност с над 3400 поръчани книги, а категорията с парфюми и козметика отчете 2500 продадени продукта.

Най-голямата поръчка по време на кампанията е на стойност от 8500 лв., с голямата отстъпка от 2420 лв.
Партньорите на eMAG, продаващи на eMAG.bg, също имаха повод да празнуват - те реализираха продажби от над 14 хиляди продукта на обща стойност над 700 хил. лева. Повече от 45 търговци от разнообразни продуктови категории взеха участие в кампанията и получиха поръчки от клиентите на eMAG.

При старта на Black Friday в петък сутринта, имаше 100 хиляди посетители едновременно, следящи офертите на eMAG. За първите 10 минути, клиентите поръчваха по 20 продукта на секунда. Въпреки големият брой посетители и интерес, сайтът на eMAG функционираше гладко и безпроблемно през цялото време и клиентите имаха възможност да избират продукти и да правят поръчки без допълнително забавяне.

Доставките на поръчките започнаха още в петък и на всеки половин час камион напуска склада на eMAG. Всички поръчки ще бъдат доставени в обещаните срокове.