Над 24 500 клиенти са посетили новия EVN Oфис в Мол Пловдив за 1 година от неговото откриване
Секция: ИКОНОМИКА
16 Декември 2014 11:39
Моля, помислете за околната среда, преди да вземете решение за печат на този материал.
Вашата Информационна агенция "КРОСС".

Please consider the environment before deciding to print this article.
Information agency CROSS
Над 24 500 клиенти са посетили новия EVN Oфис в Мол Пловдив за 1 година от неговото откриване

Повече от 24 500 клиенти са били обслужени от декември 2013 г. до сега в първия клиентски офис на EVN България в търговски център (мол) в Пловдив. Завишеният клиентски интерес се обуславя и от удобното работно време на офиса - всеки ден от 9 до 20 ч., без почивен ден.

Модерният клиентски офис беше открит през декември 2013 г. в Мол Пловдив, ул. „Перущица" 8. Той е първият подобен офис на енергийна компания в търговски комплекс за България, предлагащ всички удобства на модерното обслужване в търговски център: популярна и леснодостъпна локация, безплатен и голям паркинг, модерна и приветлива среда, възможност за комбиниране с други посещения в търговския център.

Както и всички други клиентски офиси на дружеството в Югоизточна България, новият EVN Офис предлага пълен набор от продукти, услуги и консултации, свързани с доставките на електро- и топлоенергия в Пловдив и областта.

ЕVN България
Телефонен Център 24 часа в денонощието
0700 1 0007 - телефон при липса на захранване
0700 1 7777 - телефон за обща информация и справки
0700 1 0207 - телефон за автоматична проверка на сметка
еmail: info@evn.bg
www.evn.bg