/КРОСС/ EVN България Топлофикация ще проведе за четвърта поредна година кампанията за насърчаване лоялността на своите клиенти в Пловдив.
Първата част на кампанията е насочена към индивидуални клиенти, които ползват услугата централно отопление и заплащат редовно своите месечни фактури за топлинна енергия. Отчитайки тяхното коректно поведение, дружеството ще раздаде като награда индивидуални ваучери за топлинна енергия. Общата стойност на ваучерите е 7500 лв. - 150 ваучера, всеки от тях на стойност 50 лв. Спечелената сума от ваучера ще бъде приспадната от сметките за топлинна енергия на печелившия след 1 октомври 2015 г.
Определянето на печелившите клиенти ще стане чрез томбола след края на отоплителния сезон, като в нея ще бъдат теглени номерата на измервателните точки (ИТН), отговарящи на условията за участие. Томболата ще се проведе в присъствието на нотариус и резултатите от нея ще бъдат публикувани на интернет страницата на дружеството.
В томболата участват автоматично всички клиенти на дружеството, които ползват услугата централно отопление и заплащат редовно своите месечни фактури за топлинна енергия за целия отоплителен сезон 2014/2015 г.
Втората част на кампанията е под надслов „Направете сградата си по-уютна с наша помощ". Тя е насочена към клиенти, живеещи в многофамилни сгради етажна собственост с над 11 домакинства в тях. Необходимо е над 70% от домакинствата в сградата да ползват услугата централно топлоснабдяване. Всички клиенти, които живеят в сгради, отговарящи на посочените критерии, участват автоматично в класацията за награда и не е необходимо да подават заявление за участие.
Награди ще спечелят клиентите, които живеят в най-лоялните жилищни сгради. Класирането ще става според най-висок процент клиенти в сграда, заплащащи редовно своите месечни фактури към EVN България Топлофикация в безлихвения период.
EVN България Топлофикация ще осигури общо 15 награди за клиенти в най-лоялните сгради. Те включват различни енергийноефективни мерки и мерки за обновяване на общите части.
Сред предвидените награди са:
• боядисване на стълбищна част или боядисване на входна врата
• eнергиен пакет - енергийно-спестяващо осветление за стълбището и изолация на вътрешни отоплителни инсталации (ВОИ) в общите части
• ВОИ пакет - подмяна на водомери за битова гореща вода и изолация на вътрешни отоплителни инсталации в общите части
• пощенски кутии за входа и др.
В двете части на кампанията за лоялност не участват клиенти, ползващи само топлинна енергия, отдадена от сградната инсталация. Печелившите клиенти ще бъдат уведомени писмено от EVN България Топлофикация.