EVN продължава кампанията за лоялни клиенти и през отоплителен сезон 2014/2015
Секция: ИКОНОМИКА
18 Декември 2014 10:08
Моля, помислете за околната среда, преди да вземете решение за печат на този материал.
Вашата Информационна агенция "КРОСС".

Please consider the environment before deciding to print this article.
Information agency CROSS
EVN продължава кампанията за лоялни клиенти и през отоплителен сезон 2014/2015

/КРОСС/ EVN България Топлофикация ще проведе за четвърта поредна година кампанията за насърчаване лоялността на своите клиенти в Пловдив. 

Първата част на кампанията е насочена към индивидуални клиенти, които ползват услугата централно отопление и заплащат редовно своите месечни фактури за топлинна енергия. Отчитайки тяхното коректно поведение, дружеството ще раздаде като награда индивидуални ваучери за топлинна енергия. Общата стойност на ваучерите е 7500 лв. - 150 ваучера, всеки от тях на стойност 50 лв. Спечелената сума от ваучера ще бъде приспадната от сметките за топлинна енергия на печелившия след 1 октомври 2015 г.

Определянето на печелившите клиенти ще стане чрез томбола след края на отоплителния сезон, като в нея ще бъдат теглени номерата на измервателните точки (ИТН), отговарящи на условията за участие. Томболата ще се проведе в присъствието на нотариус и резултатите от нея ще бъдат публикувани на интернет страницата на дружеството.

В томболата участват автоматично всички клиенти на дружеството, които ползват услугата централно отопление и заплащат редовно своите месечни фактури за топлинна енергия за целия отоплителен сезон 2014/2015 г.

Втората част на кампанията е под надслов „Направете сградата си по-уютна с наша помощ". Тя е насочена към клиенти, живеещи в многофамилни сгради етажна собственост с над 11 домакинства в тях. Необходимо е над 70% от домакинствата в сградата да ползват услугата централно топлоснабдяване. Всички клиенти, които живеят в сгради, отговарящи на посочените критерии, участват автоматично в класацията за награда и не е необходимо да подават заявление за участие.

Награди ще спечелят клиентите, които живеят в най-лоялните жилищни сгради. Класирането ще става според най-висок процент клиенти в сграда, заплащащи редовно своите месечни фактури към EVN България Топлофикация в безлихвения период.

EVN България Топлофикация ще осигури общо 15 награди за клиенти в най-лоялните сгради. Те включват различни енергийноефективни мерки и мерки за обновяване на общите части.

Сред предвидените награди са:
• боядисване на стълбищна част или боядисване на входна врата
• eнергиен пакет - енергийно-спестяващо осветление за стълбището и изолация на вътрешни отоплителни инсталации (ВОИ) в общите части
• ВОИ пакет - подмяна на водомери за битова гореща вода и изолация на вътрешни отоплителни инсталации в общите части
• пощенски кутии за входа и др.

В двете части на кампанията за лоялност не участват клиенти, ползващи само топлинна енергия, отдадена от сградната инсталация. Печелившите клиенти ще бъдат уведомени писмено от EVN България Топлофикация.