/КРОСС/ С цел да предложи максимален комфорт за своите клиенти по време на коледните и новогодишните празници ЧЕЗ преустановява планираните изключвания на електрозахранването за периода от 19 декември 2014 г. до 5 януари 2015 г. На 24 и 31 декември на разположение ще бъдат по 70 аварийните екипа, а в случай на извънредни обстоятелства и природни бедствия компанията може да мобилизира допълнително служители, снабдени с необходимата екипировка за работа при тежки зимни условия.
„Ние знаем, че светлината и топлината са неделима част от усещането за празник. Ето защо, както всяка година, ще направим всичко според силите и възможностите си, за да бъдат семейните мигове светли и уютни", каза Виктор Станчев, директор „Експлоатация и поддържане" в ЧЕЗ Разпределение България.
Специализираното оборудване, с което ЧЕЗ разполага, включва 11 АТВ с допълнителни вериги за сняг, 12 моторни шейни, 50 автовишки, 10 автокрана, 10 багера и високопроходима верижна машина за всякакви терени и сезони. В случай на необходимост компанията има изработени механизми за наем и на допълнителни технически ресурси от външни фирми.
От началото на 2014 г. на разположение на клиентите е уникална за българския пазар функционалност на уебсайта www.cez.bg: Планови ремонти и аварии. Тя дава информация в реално време за причината за прекъсването и очакваното време за възстановяване на електрозахранването на територията на Западна България. Клиентите на ЧЕЗ могат да подават сигнали за възникнали аварийни ситуации по всяко време на денонощната гореща телефонна линия 0700 10 010. За улеснение на потребителите и с цел оптимизиране на процеса по обработване на сигналите, компанията препоръчва използването на автоматичното меню за аварии 3, на което клиентите могат да получат по-бързо и ефективно информация във връзка с прекъсването.