Две дами станаха „Почетен клиент на БДЖ” за 2014-а
Секция: БЪЛГАРИЯ
22 Декември 2014 14:59
Моля, помислете за околната среда, преди да вземете решение за печат на този материал.
Вашата Информационна агенция "КРОСС".

Please consider the environment before deciding to print this article.
Information agency CROSS
Две дами станаха „Почетен клиент на БДЖ” за 2014-а

Софиоя /КРОСС/ „Холдинг Български държавни железници" ЕАД връчи за десета поредна година приза „Почетен клиент на БДЖ". Призът е свързан с бонусната програма на железопътния превозвач, която дава възможност на клиентите да събират бонусни точки в зависимост от вида и броя на закупените от тях абонаментни карти за пътуване с влак. Според регламента, почетен клиент на „Холдинг БДЖ" ЕАД става пътникът, събрал най-голям брой бонусни точки през годината. Наградата, която традиционно се връчва на носителя на приза, е карта за безплатно пътуване за една година по цялата железопътна мрежа в страната.
Кампанията по номиниране на „Почетен клиент на БДЖ" за 2014 г. стартира на 13-и януари и приключи на 10-и декември. По време на кампанията най-много бонусни точки събраха г-жа Антоанета Горанова от с. Подем (24 т.) и г-жа Мая Паскова от с. Ясен (24 т.). През настоящата година г-жа Горанова и г-жа Паскова са закупили по дванадесет абонаментни карти по редовна тарифа за пътуване по маршрутите Плевен - Подем (с дължина 21 км) и Плевен - Ясен (с дължина 7 км). Поради факта, че двете дами са събрали еднакъв брой бонусни точки, Съветът на директорите на „Холдинг БДЖ" ЕАД удостои и Антоанета Горанова и Мая Паскова с приза „Почетен клиент на БДЖ" за 2014 г. Г-жа Горанова и г-жа Паскова се награждават с карти за безплатно пътуване през цялата 2015 г. в първа класа на всички влакове, пътуващи в страната.
На второ място се класира г-жа Пенка Йовчева от гр. Хисар, която през 2014 г. е закупила четири абонаментни карти по редовна тарифа за пътуване по маршрут Пловдив - Хисар (50 км). Пенка Йовчева беше наградена с карта за безплатно пътуване за срок от шест месеца в първа класа на всички влакове, пътуващи в страната.
Класиралите се на трето, четвърто и пето място получават тримесечни карти за безплатно пътуване в цялата страна.
Бонусната програма на „Холдинг Български държавни железници" ЕАД ще продължи и през следващата година. Новата кампания по номиниране на „Почетен клиент на БДЖ" за 2015 г. ще стартира от 12-и януари.