Стара Загора привлича туристи с археология, неолитни жилища и единствения у нас Музей на религиите
Секция: Туризъм
17 Февруари 2015 12:15
Моля, помислете за околната среда, преди да вземете решение за печат на този материал.
Вашата Информационна агенция "КРОСС".

Please consider the environment before deciding to print this article.
Information agency CROSS
Стара Загора привлича туристи с археология, неолитни жилища и единствения у нас Музей на религиите

/КРОСС/Община Стара Загора се представи на Международната туристическа борса „Ваканция и СПА Експо", която се проведе в София. Уникалният щанд, изграден по специален дизайнерски проект в стила на античната архитектура, привлече интереса, както на професионалистите, участващи в борсата, така и на всички останали посетители.

Община Стара Загора беше оценена от професионалистите в бранша като дестинация с отлични възможности за развитие на културен, балнео, СПА и конферентен туризъм.

В дните на изложението общинският Туристически информационен център, съвместно с Регионален исторически музей Стара Загора и хотелите „Форум", „Уникато" и Парк-хотел „Стара Загора", представи възможностите за туризъм, свързани с културно-историческото наследство на града. Акцент в предлаганите туристически маршрути бяха археологическият резерват „Августа Траяна-Верея" и уникалните за района на Балканите антични мозайки. Атрактивна анимация пресъздаде живота на античния град Августа Траяна.

Интерес предизвика и представянето на най-добре запазените жилища в Европа от епохата на ранния неолит, съхранени в музей „Неолитни жилища" и единственият в страната Музей на религиите.

В 32-то издание на изложението „Ваканция и СПА Експо" участваха общо 330 изложители от България и чужбина - национални туристически организации, посолства, общини, туроператори и туристически агенции, транспортни организации, хотели, комплекси и курорти.

Наред с възможностите за избор на далечни дестинации бяха представени и десетки предложения от страна на туроператори и общини за пътуване в България. Именно насърчаването на вътрешния туризъм и привличане на по-голям брой потребители на българския туристически продукт бяха основните послания на туристическата борса тази година.