Над 100 жалби са подадени към омбудсманите на "Топлофикация-София"
Секция: БЪЛГАРИЯ
26 Август 2015 09:01
Моля, помислете за околната среда, преди да вземете решение за печат на този материал.
Вашата Информационна агенция "КРОСС".

Please consider the environment before deciding to print this article.
Information agency CROSS
Над 100 жалби са подадени към омбудсманите на "Топлофикация-София"

София /КРОСС/ За по-малко от месец, откакто бе отворена приемната на тримата обществени посредници на "Топлофикация-София", клиентите на дружеството са подали повече от сто жалби. 62 от сигналите са подадени писмено, а 40 са устни. Повечето от жалбите са свързани с несъгласие с изравнителните сметки за парно и топла вода, каза за БНР един от тримата обществени посредници Деан Дянков:
Тук също трябва да се обърне внимание, че преди да стигнат нещата до фактуриране от страна на „Топлофикация", изравнителната сметка е трябвало да бъде възразена в топлинния счетоводител. И при положение, че абонатът не го е направил това нещо, не си е направил труда да възрази изравнителната сметка, да каже, че не е съгласен с нея, вече като се стигне до фактура от „Топлофикация" нещата стават по-сложни. Мисля, че и там могат да се намерят някои решения, но основно абонатите трябва да гледат и да сравняват с предходен период какво са ползвали, защото така излизат общо взето отговори на много въпроси.
До края на тази седмица ще бъде готов сайтът на тримата омбудсмани на "Топлофикация-София". На него ще има качено типово заявление за жалби, което да улесни потребителите във връзката им с обществените доставчици.