LG разкри бизнес стратегията си за домашно забавление на IFA 2015
Секция: Технологии
07 Септември 2015 11:31
Моля, помислете за околната среда, преди да вземете решение за печат на този материал.
Вашата Информационна агенция "КРОСС".

Please consider the environment before deciding to print this article.
Information agency CROSS
LG разкри бизнес стратегията си за домашно забавление  на IFA 2015

На кръгла маса по време на IFA 2015 в Берлин високопоставен представител на LG Electronics (LG) разкри плана на компанията да продаде пет пъти повече OLED телевизори за второто полугодие на 2015 г., като целта е превръщането на LG OLED в новия стандарт за качество при телевизорите до края на годината.

С основна цел за продаване на повече от един LG OLED телевизор на минута, Брайън Куон - изпълнителен вицепрезидент и изпълнителен директор на LG Home Entertainment Company - посочи четири всеобхватни маркетингови посоки, разработени, за да затвърдят лидерството на LG на пазара на домашното забавление: (1) повеждане на световния OLED TV пазар с разширена линия OLED телевизори, (2) провеждане на подсилени маркетингови кампании, за да се увеличи пазарното проникване на OLED телевизорите, (3) засилване на доминиращата позиция на LG в бизнеса на смарт платформи за телевизори (4) увеличаване печалбите в сферата на аудио-видео продуктите.

Разширена линия OLED телевизори
След първия в света 4K OLED телевизор с Висок Динамичен Обхват (HDR), LG ще въведе HDR технологията и в други от продуктите си от линията OLED TV. Очаква се новият 4K OLED телевизор да привлече нови клиенти с впечатляващия си дизайн, който е едва 4,8 мм в най-тънката си част. С множество нови функции, дизайн характеристики и формати на дисплея, LG ще осигури по-голямо разнообразие от OLED телевизори, за да задоволи вкусовете на различните си клиенти. LG са убедени, че новините за пускането на OLED телевизори и от други производители ще ускорят приемането им от все повече потребители и ще разширят дела им в пазара на телевизори.

Засилени маркетинг кампании
Компанията ще инвестира в разнообразни маркетинг кампании, за да повиши международните продажби на OLED телевизорите си, като например турове за представянето на продуктите и OLED дисплеи на големи летища по света. LG са сигурни, че добрите рецензии на LG OLED телевизорите от компании и организации, които тестват продукти, и различни медии ще повишат интереса у потребителите. Американско издание наскоро определи OLED телевизор на LG за телевизор на годината, а моделът 65EG9600 бе признат за „Цар на телевизорите" от дистрибутора на електроника Value Electronics.

Засилване на позицията в бизнеса със смарт платформите за телевизори
LG ще продължи да обогатява webOS платформата си с още телевизионно смарт съдържание от своите партньори като Netflix и YouTube, филми от местни снабдители и редица нови приложения. Компанията ще стартира стрийминг на HDR съдържание като услуга за потребители с webOS 2.0 смарт телевизори, съвместно с Amazon, и ще пусне своя Value Pack Upgrade за webOS 1.0 потребители, включващ безплатни услуги, налични в webOS 2.0.

Увеличаване печалбите в сферата на аудио-видео продуктите
LG има за цел да увеличи печалбите си в бизнеса с монитори, дигитални табла и аудио-видео. Благодарение на ненадминатата линия дигитални табла с ултратънки дисплеи и най-тънкия в света дизайн с дебелина, по-малка от 2 мм от панел до панел, LG се надява да затвърди репутацията си на снабдител на висококачествени дисплей продукти. Също така компанията интензивно ще промотира премиум мониторите си, като 21:9 плоските си и извити монитори с 4K резолюция. LG ще обогати Bluetooth аудио продуктовата си с линия, която надгражда с извития си саундбар и преносими високоговорители, обявени малко преди IFA 2015.