/КРОСС/ Най-вълнуващата за всяка бъдеща булка поредица „Кажете ДА на сватбената рокля" се завръща с нови епизоди по TLC. Ентусиазирани младоженки отново ще търсят помощта на сватбения салон „Клайнфелд" в Манхатън, където очакват да намерят роклята на мечтите си. Поредицата, която съчетава в себе си елементи на модно шоу, брачна история и семейна терапия, показва капризите, притесненията и радостите на дамите, организиращи своя „голям ден". Те плачат, смеят се и изпадат в кризи докато преследват идеите си за съвършена сватбена визия, но не се спират пред нищо. „Кажете ДА на булчинската рокля" ще ни срещне с новите си неуморими участнички от 7 септември, от 13.30 ч., по TLC.
Новите епизоди ще проследят различните по естество търсения на бъдещите булки. Някои от тях се борят да намерят баланса между собствените си идеи за това какво искат и мненията на своите взискателни и понякога властни придружители. Често представите им се разминават и намирането на компромисен вариант се оказва истинско предизвикателство.
Акиша е довела Ронд, най-добрия приятел на бъдещия си съпруг, за да й помогне при избора на ефектна сватбена рокля. Той е сигурен, че най-важното нещо, което търси, е ефектът „уау". Според него, роклята трябва да бъде наистина впечатляваща. Акиша харесва първата рокля от сатен, която облича, но „уау"-метърът на групата от придружители не ѝ дава висока оценка. Сватбеният консултант на Акиша - Джени, ѝ предлага друг, по-натруфен вариант, който младоженката намира за твърде далеч от същността си. Дали третото предложение ще удовлетвори изискванията на всички замесени?
Зрителите ще разберат отговора на този и други въпроси от историите, включени в „Кажете ДА на булчинската рокля", от 16 септември (сряда), oт 21 ч. по TLC.
TLC е един от най-популярните телевизионни канали в САЩ, насочен към жените. Каналът достига до над 99 милиона домакинства в Щатите и понастоящем е сред топ 10-те телевизионни канала, насочени към женската аудитория във всички изследвани демографски групи (жени между 25 и 54 години, жени между 18 и 49 години, жени между 18 и 34 години). Програмата на TLC включва предавания с лайфстайл насоченост, както и обхваща теми като кариерно развитие, готвене, заобикалящата ни среда, грижа за децата, подобрения в дома и завладяващи човешки истории.