/КРОСС/ Чрез участието си в „Клиентски съвет" битовите клиенти имат възможност да предложат идеи и препоръки към дейността на дружеството. В периода 15 септември - 15 октомври 2015 г. EVN България набира кандидати за участие във втория мандат на „Клиентски съвет" на компанията. Новият състав на „Клиентски съвет" на компанията ще започне да действа в края на тази година и също ще има двегодишен срок. За участие може да се кандидатира всеки пълнолетен гражданин, който ползва услугите на дружеството по доставка на електроенергия. Съставът на „Клиентски съвет" е от максимум 24 участници. Участието е доброволно и безвъзмездно като EVN България покрива единствено пътните разноски до и от мястото на провеждане на срещите, които са минимум два пъти годишно.
Достатъчно е кандидатите да изпратят до компанията писмено заявление за участие в свободна форма със следната информация: лична мотивация за участие, трите имена, клиентски номер или ИТН (измервателна точка номер), населено място, адрес, телефон и лична мотивация за участие. Примерен формуляр, както и електронна онлайн-форма за кандидатстване са налични на:
http://www.evn.bg/Chastni_klienti/Elektricheska-energia/Klientski-savet/Kandidatstvai.aspx
Кандидатите могат да изпращат своите заявления до 15 октомври 2015 г. включително по един от следните начини:
• по имейл на адрес klientski_savet@evn.bg
• по факс на номер 032 99 00 10
• по поща на адрес: EVN България, ул. „Христо Г. Данов" 37, 4000 Пловдив
• на място във всеки EVN Офис.
За да бъдат отразени в максимална степен потребностите на всички клиенти, участниците в Клиентски съвет ще се избират при стриктно спазване на изискванията за равнопоставеност и максимално широко покритие на лицензионната територия на дружеството в Югоизточна България. EVN България стартира „Клиентски съвет" през есента на 2013 г. под мотото „Вашите идеи създават промяна". От тогава досега се проведоха 4 заседания на „Клиентския съвет", в рамките на които се дискутираха теми, свързани с дейността на компанията и възможности за подобряване на клиентското обслужване. За тези две години участниците в „Клиентски съвет" генерираха над 40 предложения към компанията, част от които са вече изпълнени. Сред реализираните предложения са преработване на част от информацията на интернет страницата на компанията, в интернет платформата за плащания „EVN Онлайн плюс", формуляри и др.