EVN България набира кандидати за втори мандат на „Клиентски съвет" на компанията
Секция: БЪЛГАРИЯ
14 Септември 2015 14:45
Моля, помислете за околната среда, преди да вземете решение за печат на този материал.
Вашата Информационна агенция "КРОСС".

Please consider the environment before deciding to print this article.
Information agency CROSS
EVN България набира кандидати за втори мандат на „Клиентски съвет" на компанията

/КРОСС/ Чрез участието си в „Клиентски съвет" битовите клиенти имат възможност да предложат идеи и препоръки към дейността на дружеството. В периода 15 септември - 15 октомври 2015 г. EVN България набира кандидати за участие във втория мандат на „Клиентски съвет" на компанията. Новият състав на „Клиентски съвет" на компанията ще започне да действа в края на тази година и също ще има двегодишен срок. За участие може да се кандидатира всеки пълнолетен гражданин, който ползва услугите на дружеството по доставка на електроенергия. Съставът на „Клиентски съвет" е от максимум 24 участници. Участието е доброволно и безвъзмездно като EVN България покрива единствено пътните разноски до и от мястото на провеждане на срещите, които са минимум два пъти годишно.

Достатъчно е кандидатите да изпратят до компанията писмено заявление за участие в свободна форма със следната информация: лична мотивация за участие, трите имена, клиентски номер или ИТН (измервателна точка номер), населено място, адрес, телефон и лична мотивация за участие. Примерен формуляр, както и електронна онлайн-форма за кандидатстване са налични на:
http://www.evn.bg/Chastni_klienti/Elektricheska-energia/Klientski-savet/Kandidatstvai.aspx

Кандидатите могат да изпращат своите заявления до 15 октомври 2015 г. включително по един от следните начини:
• по имейл на адрес klientski_savet@evn.bg
• по факс на номер 032 99 00 10
• по поща на адрес: EVN България, ул. „Христо Г. Данов" 37, 4000 Пловдив
• на място във всеки EVN Офис.

За да бъдат отразени в максимална степен потребностите на всички клиенти, участниците в Клиентски съвет ще се избират при стриктно спазване на изискванията за равнопоставеност и максимално широко покритие на лицензионната територия на дружеството в Югоизточна България. EVN България стартира „Клиентски съвет" през есента на 2013 г. под мотото „Вашите идеи създават промяна". От тогава досега се проведоха 4 заседания на „Клиентския съвет", в рамките на които се дискутираха теми, свързани с дейността на компанията и възможности за подобряване на клиентското обслужване. За тези две години участниците в „Клиентски съвет" генерираха над 40 предложения към компанията, част от които са вече изпълнени. Сред реализираните предложения са преработване на част от информацията на интернет страницата на компанията, в интернет платформата за плащания „EVN Онлайн плюс", формуляри и др.