Валентина Бешевишка поема „Мода и продукти за дома" в AVON за Централна Европа
Секция: ИКОНОМИКА
16 Септември 2015 11:08
Моля, помислете за околната среда, преди да вземете решение за печат на този материал.
Вашата Информационна агенция "КРОСС".

Please consider the environment before deciding to print this article.
Information agency CROSS
Валентина Бешевишка поема „Мода и продукти за дома" в AVON за Централна Европа

/КРОСС/От септември тази година Валентина Бешевишка поема ръководството на категория „Мода и продукти за дома" в AVON за Централна Европа. На новата си позиция тя ще разработва и осъществява стратегията за развитие на този значително нов сегмент за козметичната компания. Нейният проект е част от стратегическото планиране на EMEA (Европа, Средния Изток и Африка) за разрастване на пазара „Мода и продукти за дома" - както в посока по-широко портфолио, така и за по-голямо потребление и удовлетворяване на потребителските нужди.

До този момент Валентина Бешевишка заемаше позицията старши маркетинг мениджър за регион Балкани на AVON. Нейният близо 10-годишен опит на различни мениджърски позиции в отдел „Маркетинг" в компанията ѝ дава пълен поглед над пазара у нас и в другите балкански страни. Валентина е в редиците на AVON от стъпването на козметичния бранд у нас преди 16 години. През 2001 г. именно тя създава отдел „Маркетинг" в рамките на AVON България.

Отговорната позиция маркетинг мениджър за регион Балкани пое Деница Желязкова, която вече отговаря за пазарите в България, Сърбия, Македония, Черна Гора и Албания. Деница ще работи за изграждане на маркетинговата стратегия за ключовите категории Аромати, Декоративна козметика и Грижа за кожата, в които компанията стабилно увеличава пазарния си дял в последните три години. Основно задължение на новия мениджър ще бъде да ръководи екипите за планиране на кампании, бранд комуникация и маркетингови анализи в изграждане на ефективни стратегии за ръст в продажбите.

Новата позиция на Деница Желязкова в компанията идва, след като година и половина управлява отдел „PR и реклама" в AVON за същите пазари. Тя има над 11-годишен стаж в областта на бранд мениджмънта, маркетинговите стратегии, рекламата, връзките с обществеността, планирането на кампании и събития. Присъединява се към екипа на AVON през 2007 г. като координатор „Реклама и събития", като през следващите години заема различни позиции в отделите „Търговски маркетинг" и „ПР и реклама".
Повишението на двете дами идва като потвърждение за усилията на AVON за осигуряване на повече възможности за развитие на жените. Дългосрочната политика на Компанията в тази посока я превърна в компанията с най-голям брой жени на мениджърски позиции в световен мащаб. Това е и поредното доказателство за успешната политика на AVON, заемаща лидерската позиция в класацията на мобилното приложение Buy Up Index, което подрежда компаниите според тяхната политика за полова равнопоставеност на служителите.