/КРОСС/От септември тази година Валентина Бешевишка поема ръководството на категория „Мода и продукти за дома" в AVON за Централна Европа. На новата си позиция тя ще разработва и осъществява стратегията за развитие на този значително нов сегмент за козметичната компания. Нейният проект е част от стратегическото планиране на EMEA (Европа, Средния Изток и Африка) за разрастване на пазара „Мода и продукти за дома" - както в посока по-широко портфолио, така и за по-голямо потребление и удовлетворяване на потребителските нужди.
До този момент Валентина Бешевишка заемаше позицията старши маркетинг мениджър за регион Балкани на AVON. Нейният близо 10-годишен опит на различни мениджърски позиции в отдел „Маркетинг" в компанията ѝ дава пълен поглед над пазара у нас и в другите балкански страни. Валентина е в редиците на AVON от стъпването на козметичния бранд у нас преди 16 години. През 2001 г. именно тя създава отдел „Маркетинг" в рамките на AVON България.
Отговорната позиция маркетинг мениджър за регион Балкани пое Деница Желязкова, която вече отговаря за пазарите в България, Сърбия, Македония, Черна Гора и Албания. Деница ще работи за изграждане на маркетинговата стратегия за ключовите категории Аромати, Декоративна козметика и Грижа за кожата, в които компанията стабилно увеличава пазарния си дял в последните три години. Основно задължение на новия мениджър ще бъде да ръководи екипите за планиране на кампании, бранд комуникация и маркетингови анализи в изграждане на ефективни стратегии за ръст в продажбите.
Новата позиция на Деница Желязкова в компанията идва, след като година и половина управлява отдел „PR и реклама" в AVON за същите пазари. Тя има над 11-годишен стаж в областта на бранд мениджмънта, маркетинговите стратегии, рекламата, връзките с обществеността, планирането на кампании и събития. Присъединява се към екипа на AVON през 2007 г. като координатор „Реклама и събития", като през следващите години заема различни позиции в отделите „Търговски маркетинг" и „ПР и реклама".
Повишението на двете дами идва като потвърждение за усилията на AVON за осигуряване на повече възможности за развитие на жените. Дългосрочната политика на Компанията в тази посока я превърна в компанията с най-голям брой жени на мениджърски позиции в световен мащаб. Това е и поредното доказателство за успешната политика на AVON, заемаща лидерската позиция в класацията на мобилното приложение Buy Up Index, което подрежда компаниите според тяхната политика за полова равнопоставеност на служителите.