/КРОСС/ Хитовата поредица „Голи и уплашени", която поставя мъже и жени сами сред някои от най-тежките метеорологични условия в света, се връща за втори сезон по Discovery Channel. Трудните места, които трябва да бъдат покорени в новите епизоди, включват екваториалната савана и джунгла на Гвиана, Кайо Венадо в Мексико, горещите части на Тайланд и непроходимите дъждовни гори на Никарагуа. Двойките, главни герои в отделните епизоди, ще бъдат оставени без храна, вода и дрехи. Те ще трябва да оцелеят сами в продължение на 21 дни, като всеки от тях ще разполага само с една лична вещ. Срещата с новите ентусиасти, дръзнали да тестват предела на силите си в „Голи и уплашени", е на 5 октомври, от 22 ч., по Discovery Channel.
Двойките ще трябва да се опознаят много бързо в непознатата враждебна среда, като използват всяко свое умение за оцеляване и всеки първичен инстинкт, с които разполагат. В един от новите епизоди запознават зрителите с Кристина - силна и разговорлива самотна майка от щата Кентъки и Стийв - чувствителен лайф коуч от Калифорния, които възнамеряват да опитомят мексиканските джунгли на Куинтана Ру за 21 дни. Липсата на храна, постоянният дъжд и безсънните, изпълнени с буболечки, нощи обаче бързо започват да се отразяват на издръжливостта и разбирателството им. Напрежението расте, оплакванията водят до спорове и в крайна сметка най-голямата пречка за тяхното оцеляване може да се окажат самите те. Ще успеят ли двамата да превъзмогнат различията си в името на успеха?
Отговорът на този и други въпроси ще станат ясни в новите епизоди на „Голи и уплашени" от 5 октомври, понеделник, от 22 ч., по Discovery Channel.
Discovery Communications (Nasdaq: DISCA, DISCB, DISCK) е световният #1 доставчик на платено кабелно съдържание, достигайки до почти 3 млр. нарастващи потребители в 220 страни по света. В продължение на 30 години Discovery е посветен да задоволява любопитството и да забавлява зрителите с висококачествено съдържание чрез международната си мрежа от марки, водени от Discovery Channel, TLC, Animal Planet, ID Xtra, Discovery Science и други, включително американската джойнт венчър мрежа OWN: Oprah Winfrey Network. Discovery управлява Eurosport, водещият пан-европейска спортна дестинация в Европа и Азиатско-тихоокеанския регион. Discovery е и водещ доставчик на образователни продукти и услуги за училища, включително награждаваната поредица от дигитални учебници за деца от предучилищна възраст до 12-окласници чрез Discovery Education. Медийната компания е и водещ лидер дигитален лидер с разнообразно онлайн портфолио, включващо Discovery Digital Networks. За повече информация, посетете www.discoverycommunications.com.