Сблъсък на характери и екстремни изживявания в новите епизоди на „Голи и уплашени”
Секция: Шоубизнес
28 Септември 2015 12:54
Моля, помислете за околната среда, преди да вземете решение за печат на този материал.
Вашата Информационна агенция "КРОСС".

Please consider the environment before deciding to print this article.
Information agency CROSS
Сблъсък на характери и екстремни изживявания в новите епизоди на „Голи и уплашени”

/КРОСС/ Хитовата поредица „Голи и уплашени", която поставя мъже и жени сами сред някои от най-тежките метеорологични условия в света, се връща за втори сезон по Discovery Channel. Трудните места, които трябва да бъдат покорени в новите епизоди, включват екваториалната савана и джунгла на Гвиана, Кайо Венадо в Мексико, горещите части на Тайланд и непроходимите дъждовни гори на Никарагуа. Двойките, главни герои в отделните епизоди, ще бъдат оставени без храна, вода и дрехи. Те ще трябва да оцелеят сами в продължение на 21 дни, като всеки от тях ще разполага само с една лична вещ. Срещата с новите ентусиасти, дръзнали да тестват предела на силите си в „Голи и уплашени", е на 5 октомври, от 22 ч., по Discovery Channel.

Двойките ще трябва да се опознаят много бързо в непознатата враждебна среда, като използват всяко свое умение за оцеляване и всеки първичен инстинкт, с които разполагат. В един от новите епизоди запознават зрителите с Кристина - силна и разговорлива самотна майка от щата Кентъки и Стийв - чувствителен лайф коуч от Калифорния, които възнамеряват да опитомят мексиканските джунгли на Куинтана Ру за 21 дни. Липсата на храна, постоянният дъжд и безсънните, изпълнени с буболечки, нощи обаче бързо започват да се отразяват на издръжливостта и разбирателството им. Напрежението расте, оплакванията водят до спорове и в крайна сметка най-голямата пречка за тяхното оцеляване може да се окажат самите те. Ще успеят ли двамата да превъзмогнат различията си в името на успеха?
Отговорът на този и други въпроси ще станат ясни в новите епизоди на „Голи и уплашени" от 5 октомври, понеделник, от 22 ч., по Discovery Channel.

 

Discovery Communications (Nasdaq: DISCA, DISCB, DISCK) е световният #1 доставчик на платено кабелно съдържание, достигайки до почти 3 млр. нарастващи потребители в 220 страни по света. В продължение на 30 години Discovery е посветен да задоволява любопитството и да забавлява зрителите с висококачествено съдържание чрез международната си мрежа от марки, водени от Discovery Channel, TLC, Animal Planet, ID Xtra, Discovery Science и други, включително американската джойнт венчър мрежа OWN: Oprah Winfrey Network. Discovery управлява Eurosport, водещият пан-европейска спортна дестинация в Европа и Азиатско-тихоокеанския регион. Discovery е и водещ доставчик на образователни продукти и услуги за училища, включително награждаваната поредица от дигитални учебници за деца от предучилищна възраст до 12-окласници чрез Discovery Education. Медийната компания е и водещ лидер дигитален лидер с разнообразно онлайн портфолио, включващо Discovery Digital Networks. За повече информация, посетете www.discoverycommunications.com.