Битовите клиенти на EVN България могат да се кандидатират за членове на „Клиентски съвет” на компанията
Секция: ИКОНОМИКА
29 Септември 2015 09:28
Моля, помислете за околната среда, преди да вземете решение за печат на този материал.
Вашата Информационна агенция "КРОСС".

Please consider the environment before deciding to print this article.
Information agency CROSS
Битовите клиенти на EVN България могат да се кандидатират за членове на „Клиентски съвет” на компанията

/КРОСС/ EVN България продължава кампанията си за набиране на участници във втория мандат на „Клиентски съвет" на компанията. Новият състав на „Клиентски съвет" на компанията ще започне да действа в края на 2015 г. и също ще има двегодишен срок. 

В рамките на инициативата „Клиентски съвет" се осъществяват съвместни работни срещи между битови клиенти на EVN България и представители на дружеството като се разработват идеи по актуални теми, свързани с дейността на компанията и предоставяните услуги.
За участие може да се кандидатира всеки пълнолетен гражданин, който ползва услугите на дружеството по доставка на електроенергия. Съставът на „Клиентски съвет" е от максимум 24 участници. Участието е доброволно и безвъзмездно като EVN България покрива пътните разноски до и от мястото на провеждане на срещите, които са поне два пъти годишно.
Достатъчно е кандидатите да изпратят до компанията писмено заявление за участие в свободна форма със следната информация: лична мотивация за участие, трите имена, клиентски номер или ИТН (измервателна точка номер), населено място, адрес, телефон и лична мотивация за участие. Примерен формуляр, както и електронна онлайн-форма за кандидатстване са налични на:
http://www.evn.bg/Chastni_klienti/Elektricheska-energia/Klientski-savet/Kandidatstvai.aspx

Кандидатите могат да изпращат своите заявления по един от следните начини:
• по имейл: klientski_savet@evn.bg
• по факс: 032 99 00 10
• по поща: EVN България, ул. „Христо Г. Данов" 37, 4000 Пловдив
• на място във всеки EVN офис.

За да бъдат отразени в максимална степен потребностите на всички клиенти, участниците в Клиентски съвет ще се избират при стриктно спазване на изискванията за равнопоставеност и максимално широко покритие на лицензионната територия на дружеството в Югоизточна България.

 

ЕVN България
Телефонен център 24 часа в денонощието
07001 0007 - телефон при аварии
0700 1 7777 - телефон за обща информация и справки
0700 1 0207 - телефон за автоматична проверка на сметка
еmail: info@evn.bg
www.evn.bg