Toyota остава най-скъпата автомобилна марка
Секция: Автомобили
06 Октомври 2015 13:56
Моля, помислете за околната среда, преди да вземете решение за печат на този материал.
Вашата Информационна агенция "КРОСС".

Please consider the environment before deciding to print this article.
Information agency CROSS
Toyota остава най-скъпата автомобилна марка

/КРОСС/Стойността на японската компания е оценена на 49,048 млрд. щатски долара, което е с 16% повече от миналата година. В глобалния рейтинг на марките Toyota заема шеста позиция.

На второ място е BMW, оценена на 37,212 млрд. Баварците също регистрират поскъпване - с 9%, като заемат общо позиция 11 в класирането при всички марки. Трети е Mercedes-Benz - 36,711 млрд. долара, при който също има увеличение на стойността. То е със 7%, като компанията от Щутгарт е на 12-то място в общото класиране.

Четвъртата позиция е за Honda, която е оценена на 22,975 мрд. (увеличение с 6%). Японският бранд е 19-ти в общия рейтинг. На пето място при автомобилните марки е Volkswagen - 12,545 млрд. долара (спад с 9%), и общо 35-а позиция.

Сред стоте най-скъпи бранда попадат още Ford (11,578 млрд, 38-о място), Hyundai (11,293 млрд, 39-о), Audi (10,328 млрд., 44-о), Nissan (9,082 млрд, 48-о), Porsche (8,055 млрд, 56-о), Kia (5,666 млрд., 74-то), Chevrolet (5,133 млрд., 85-о), Land Rover (5,109 млрд., 87-мо) и MINI (4,243 млрд, 98-мо).

Най-скъпата марка в света остава Apple, оценена на 170,276 млрд. Следват Google - 120,314 млрд. и Coca-Cola - 78,423 млрд. Шест от десетте най-скъпи бранда в тази класация представляват технологичния сектор.