Потребители вече „докладват" за проблеми на новия iPhone 6s
Секция: Технологии
08 Октомври 2015 17:52
Моля, помислете за околната среда, преди да вземете решение за печат на този материал.
Вашата Информационна агенция "КРОСС".

Please consider the environment before deciding to print this article.
Information agency CROSS
Потребители вече „докладват" за проблеми на новия iPhone 6s

/КРОСС/Ден преди официално на българския пазар да стъпи новият iPhone 6s, стана ясно, че потребители изпитват някои проблеми с устройството, пише it.dir.bg.

Прегряване на бутона Home, самоизключване при напълно заредена батерия, грешни и изкривени звукови известия са сред най-честите оплаквания от новия смартфон на Apple.

Всички описани проблеми свидетелстват за грешки в софтуера на iPhone 6s, а не за дефекти в хардуерните компоненти.

Това дава надежди, че Apple ще отстрани лесно проблемите с бъдещите обновления на операционната система iOS.

Един от най-неприятните проблеми с новото устройство е прегряването на бутона Home. Според публикации в Business Insider и 9to5mac, потребителите определят бутона като много горещ.

Предполага се, че прегряването му се дължи на софтуерна грешка, заради която устройството сканира постоянно. Потребители съобщават, че проблемът изчезва след обикновено презареждане на смартфона.

Притежатели на iPhone 6s със 128GB памет, т.е. най-скъпата конфигурация, се оплакват от склонността на смартфона да се самоизключва при напълно заредена батерия. Други потребители пък съобщават за изкривяване на звука, като в някои случаи, при входящи позвънявания и други събития, изискващи звуково известяване, iPhone избира рингтонове и сила на звука, които не са указани в настройките.