/КРОСС/Напъна се Министерството на туризма и роди нов клип, с който да рекламира България. Ефектът беше поразителен. Социалните мрежи пламнаха от негативни коментари.
Видеото е нещо средно между платен репортаж, късометражен севернокорейски филм и заставка на новините на кабелна телевизия.
Името на България се използва за реклама на една чужда филмова компания, която снима в полите на Витоша. На няколко пъти се показва и емблемата на снимачното студио. В клипа говорят няколко известни актьори, които снимат в България. Хвалят хубавото вино, милите хора и приятелските връзки. Изводът е: „България е мястото". Казва го Силвестър Сталоун. Продуцентът Лез Уелдън допълва, че това е мястото... да снимаш екшъни и романтични комедии.
Министърът на туризма Николина Ангелкова се похвали, че не дала и 1 лв., защото е работила на бартер с частната компания. Личи си. Бартерът е налице - брандът България рекламира частна фирма.
Диян Моркин, в.Труд