България на бартер
Секция: Анализи
12 Октомври 2015 09:53
Моля, помислете за околната среда, преди да вземете решение за печат на този материал.
Вашата Информационна агенция "КРОСС".

Please consider the environment before deciding to print this article.
Information agency CROSS
България на бартер

/КРОСС/Напъна се Министерството на туризма и роди нов клип, с който да рекламира България. Ефектът беше поразителен. Социалните мрежи пламнаха от негативни коментари.
Видеото е нещо средно между платен репортаж, късометражен севернокорейски филм и заставка на новините на кабелна телевизия.
Името на България се използва за реклама на една чужда филмова компания, която снима в полите на Витоша. На няколко пъти се показва и емблемата на снимачното студио. В клипа говорят няколко известни актьори, които снимат в България. Хвалят хубавото вино, милите хора и приятелските връзки. Изводът е: „България е мястото". Казва го Силвестър Сталоун. Продуцентът Лез Уелдън допълва, че това е мястото... да снимаш екшъни и романтични комедии.
Министърът на туризма Николина Ангелкова се похвали, че не дала и 1 лв., защото е работила на бартер с частната компания. Личи си. Бартерът е налице - брандът България рекламира частна фирма.

Диян Моркин, в.Труд