/КРОСС/С 300% са се увеличили поръчките, направени през онлайн магазина на Мтел през първите девет месеца на 2015, в сравнение със същия период на предходната година. Данните потвърждават засилващата се тенденция все повече потребители на телеком продукти да предпочитат пазаруването онлайн.
Телекомът отбелязва и нарастване на броя клиенти, които са подписали своя договор онлайн, вместо да направят това на място в магазин на компанията. Най-предпочитаният тарифен план от тях е Мтел трансфер.
Данните показват още, че най-активните потребители на е-магазина са на възраст между 30 и 39 години. От тях 55% са мъже, а 45% жени. Най-голямо количество продажби през деветмесечието е реализирано през март, а най-силен интерес клиентите са показали към смартфоните - те представляват 95% от закупените онлайн устройства.
Доставката на всички стоки, закупени от електронния магазин на Мтел, е безплатна за цялата страна. Освен това, клиентите могат сами да изберат начина на плащане - чрез наложен платеж или в Мтел магазин. Около 40% от онлайн поръчките тази година са за столицата, като софиянци най-често желаят да получат избрания от тях продукт в магазина на телекома в Мол София. Любопитното е, че най-много покупки в онлайн платформата средно на глава от населението са направили жителите на Козлодуй.
Освен безплатната доставка, клиентите на онлайн магазина на Мтел получават и едномесечна отстъпка от таксата за избрания от тях тарифен план.