300% повече поръчки отчита онлайн магазинът на Мтел за първите девет месеца на 2015
Секция: Технологии
23 Октомври 2015 13:10
Моля, помислете за околната среда, преди да вземете решение за печат на този материал.
Вашата Информационна агенция "КРОСС".

Please consider the environment before deciding to print this article.
Information agency CROSS
300% повече поръчки отчита онлайн магазинът на Мтел за първите девет месеца на 2015

/КРОСС/С 300% са се увеличили поръчките, направени през онлайн магазина на Мтел през първите девет месеца на 2015, в сравнение със същия период на предходната година. Данните потвърждават засилващата се тенденция все повече потребители на телеком продукти да предпочитат пазаруването онлайн. 

Телекомът отбелязва и нарастване на броя клиенти, които са подписали своя договор онлайн, вместо да направят това на място в магазин на компанията. Най-предпочитаният тарифен план от тях е Мтел трансфер.
Данните показват още, че най-активните потребители на е-магазина са на възраст между 30 и 39 години. От тях 55% са мъже, а 45% жени. Най-голямо количество продажби през деветмесечието е реализирано през март, а най-силен интерес клиентите са показали към смартфоните - те представляват 95% от закупените онлайн устройства.

Доставката на всички стоки, закупени от електронния магазин на Мтел, е безплатна за цялата страна. Освен това, клиентите могат сами да изберат начина на плащане - чрез наложен платеж или в Мтел магазин. Около 40% от онлайн поръчките тази година са за столицата, като софиянци най-често желаят да получат избрания от тях продукт в магазина на телекома в Мол София. Любопитното е, че най-много покупки в онлайн платформата средно на глава от населението са направили жителите на Козлодуй.

Освен безплатната доставка, клиентите на онлайн магазина на Мтел получават и едномесечна отстъпка от таксата за избрания от тях тарифен план.