Европейското поколение на хилядолетието иска персонализирани автомобили
Секция: Автомобили
04 Ноември 2015 11:13
Моля, помислете за околната среда, преди да вземете решение за печат на този материал.
Вашата Информационна агенция "КРОСС".

Please consider the environment before deciding to print this article.
Information agency CROSS
Европейското поколение на хилядолетието иска персонализирани автомобили

/КРОСС/Според последното съвместно проучване на Goodyear Dunlop Tires Europe (GDTE) и Think Young 85% от поколението на хилядолетието вярват, че ще притежават автомобил в следващите 10 години, а 81.6% биха искали да притежават автомобил, който е персонализиран спрямо техните лични изисквания за нивото на технлогиите, устойчивостта и употребата.

"Поколението на хилядолетието желае продуките и услугите да са съобразени с техните изисквания и нужди, така че не е учудващо, че това се отразява и на изискванията им за автомобила, който ще карат след 10 години", коментира Карлос Чиполити, генерален директор на иновационния център на Goodyear в Люксембург.

Поколението на хилядолетието се отнася пренебрежително към персонализирането от чисто естетични цели. Според проучването младите хора желаят персонализация, която да е функционална и да се отнася до проблемите, които ги вълнуват - устойчивост и безопасност....без да правят компромиси по отношение на цената, независимостта или уединението.

"Хубаво е, че младите хора в Европа мислят върху това как автомобилите могат да бъдат направени по-безопасни и устойчиви за употреба", допълва Чиполити.