/КРОСС/Според последното съвместно проучване на Goodyear Dunlop Tires Europe (GDTE) и Think Young 85% от поколението на хилядолетието вярват, че ще притежават автомобил в следващите 10 години, а 81.6% биха искали да притежават автомобил, който е персонализиран спрямо техните лични изисквания за нивото на технлогиите, устойчивостта и употребата.
"Поколението на хилядолетието желае продуките и услугите да са съобразени с техните изисквания и нужди, така че не е учудващо, че това се отразява и на изискванията им за автомобила, който ще карат след 10 години", коментира Карлос Чиполити, генерален директор на иновационния център на Goodyear в Люксембург.
Поколението на хилядолетието се отнася пренебрежително към персонализирането от чисто естетични цели. Според проучването младите хора желаят персонализация, която да е функционална и да се отнася до проблемите, които ги вълнуват - устойчивост и безопасност....без да правят компромиси по отношение на цената, независимостта или уединението.
"Хубаво е, че младите хора в Европа мислят върху това как автомобилите могат да бъдат направени по-безопасни и устойчиви за употреба", допълва Чиполити.