/КРОСС/Нов тип телефонни злоупотреби се прилагат във Варна - през последните месеци неизвестни лица се представят за служители на ЕНЕРГО-ПРО и искат по телефона лични данни на хората. Притеснени клиенти сигнализираха компанията. За щастие, те не са се поддали на провокацията и преди да споделят информация с непознатите, потърсили съдействие в телефония център на ЕНЕРГО-ПРО.
Обръщаме внимание, че ЕНЕРГО-ПРО няма практика да се обажда на своите клиенти по телефона, за да събира или за да обновява техните лични данни. Като администратор на лични данни, по силата на Закона за защита на личните данни, ЕНЕРГО-ПРО актуализира информацията в своята база данни в Центровете за обслужване на клиенти и по заявената от клиента електронна поща, а по телефон - само в случаите, когато клиентът сам е потърсил компанията и е необходимо да бъде идентифициран, преди да му бъде предоставена исканата информация.
Обаждания, при които неизвестни лица се представят за служители на ЕНЕРГО-ПРО и искат личните данни на хората, са опит за измама. Събирането на лични данни от физически или юридически лица, които не са регистрирани като администратори на лични данни по законовия ред, създават условия за злоупотреби - например фалшифициране на документи и др. Съветваме нашите клиенти, ако получат подобни запитвания, незабавно да се обадят на денонощния телефон на ЕНЕРГО-ПРО 0700 1 61 61 и да се обърнат към органите на МВР.
В случай че клиентите желаят да актуализират своите данни в системата на ЕНЕРГО-ПРО, могат да използват един от трите начина - да се обадят на денонощния телефон 0700 1 61 61, да изпратят имейл на електронния адрес: service@energo-pro.bg или да посетят най-близкия Център за обслужване на клиенти.