"Хайнекен" прави първото в света селфи от космоса
Секция: ЛЮБОПИТНО
18 Ноември 2015 14:43
Моля, помислете за околната среда, преди да вземете решение за печат на този материал.
Вашата Информационна агенция "КРОСС".

Please consider the environment before deciding to print this article.
Information agency CROSS
"Хайнекен" прави първото в света селфи от космоса

/КРОСС/За да отбележи партньорството си с емблематичния франчайз на Джеймс Бонд, "Хайнекен" представи първото в света селфи от космоса. Така нареченото spyfie ("спайфай") беше снимано на ексклузивно събитие с повече от 200 присъстващи в Хувър Дам, Невада, САЩ.

"Хайнекен" си партнира с иноваторите в създаването на сателитните снимки на Земята - UrtheCast. Те използват своята сателитна камера с висока резолюция, Деймос-2, както и ултра HD видео камерата Ирис, която се намира на Международната космическа станция. Орбитираща 600 км над Земята, камерата Деймос-2 увеличава мащаба към локацията, заснемайки впечатляваща снимка от птичи поглед. След това, чрез камерно предаване, гледката от въздуха е използвана за създаване на снимки в близък план на всеки отделен гост.

Това дава възможност на над 200 ВИП личности, победители в състезания, партньори и медии от цял свят да публикуват в социалните мрежи уникална част от историята.

"Целта на кампанията "Спектър" е да направим света на Бонд достъпен за всички и се гордеем, че направихме точно това. От предоставянето на ексклузивно, задкулисно съдържание, през рекламата с участието на Даниел Крейг, стартирала най-напред във Facebook, до уникалното по рода си "Spyfie".


Кампанията "Спектър" вече ще бъде еталон за бъдещите глобални кампании ", заяви директорът на глобални спонсорства на "Хайнекен" Ханс Ерик Туидж. Скот Ларсън, главен изпълнителен директор на UrtheCast, коментира: "Когато по-рано тази година "Хайнекен" се обърна към нас, идеята за заснемане на селфи от космоса не беше нещо, което някога сме опитвали, но бяхме щастливи да услужим с технологичната си експертиза.

"Spyfie" показва възможностите на Деймос-2 по един наистина оригинален начин, и подчертава точно това, което нашата камера и уеб технологията осигуряват - инструменти за иновация и творческо сътрудничество".