/КРОСС/Всеки втори служител у нас работи за подобряване на имиджа на фирмата си. Това показва проучване за ангажираността на работниците за тази година, цитирано от "Монитор". „61% от работниците в България говорят добре за фирмата си пред приятели, препоръчват я на познати като добро място за работа", обясни ръководителят на изследването Гергана Ганчева от „Аон България". Най-отдадени са ИТ специалистите и фармацевтите, които освен на високи заплати се радват и на най-много социални придобивки. „Именно допълнителните бонуси карат служителите да се ангажират лично с развитието на фирмата. По този начин те работят не само за заплата, но и за възхода на компанията", твърди психологът Ирена Матева. Оказва се, че в компаниите с до 1000 служители ангажираността към развитието на фирмата е по-голяма. В предприятията с над 1000 души средно 47% от персонала е готов да хвали ръководството пред познати.