Всеки втори служител лъска имиджа на шефа
Секция: ИКОНОМИКА
20 Ноември 2015 08:48
Моля, помислете за околната среда, преди да вземете решение за печат на този материал.
Вашата Информационна агенция "КРОСС".

Please consider the environment before deciding to print this article.
Information agency CROSS
Всеки втори служител лъска имиджа на шефа

/КРОСС/Всеки втори служител у нас работи за подобряване на имиджа на фирмата си. Това показва проучване за ангажираността на работниците за тази година, цитирано от "Монитор". „61% от работниците в България говорят добре за фирмата си пред приятели, препоръчват я на познати като добро място за работа", обясни ръководителят на изследването Гергана Ганчева от „Аон България". Най-отдадени са ИТ специалистите и фармацевтите, които освен на високи заплати се радват и на най-много социални придобивки. „Именно допълнителните бонуси карат служителите да се ангажират лично с развитието на фирмата. По този начин те работят не само за заплата, но и за възхода на компанията", твърди психологът Ирена Матева. Оказва се, че в компаниите с до 1000 служители ангажираността към развитието на фирмата е по-голяма. В предприятията с над 1000 души средно 47% от персонала е готов да хвали ръководството пред познати.