eMAG отчита 90 хиляди продадени продукта за първите три часа на Black Friday 2015
Секция: ИКОНОМИКА
27 Ноември 2015 17:17
Моля, помислете за околната среда, преди да вземете решение за печат на този материал.
Вашата Информационна агенция "КРОСС".

Please consider the environment before deciding to print this article.
Information agency CROSS
eMAG отчита 90 хиляди продадени продукта за първите три часа на Black Friday 2015

/КРОСС/ За тазгодишната промоционална кампания Black Friday eMAG осигури допълнени количествата продукти, достъпни за българските потребители. Както обяви и преди началото на събитието онлайн търговецът - налични по време на кампанията са 7500 телевизора, 12 хиляди мобилни телефона, повече от 3 хиляди лаптопа, 50 хиляди играчки и детски артикули, 33 хиляди книги, 1300 хладилника, а за първи път също се предлагат и автомобили.

„Регистрираме голям брой нови поръчки по време на първия час от кампанията в сравнение с предишната година. Очаквахме по-голям трафик спрямо 2014 г. и затова имахме повече стоки и по-разнообразни продуктови категории" - обясни Огнян Лахчев. Мениджърът на Marketplace платформата на eMAG.bg добави: „Тазгодишното издание също донесе и изненада за българския пазар, тъй като представихме за първи път в нашите оферти и автомобили. Други нови продуктови категории за Black Friday бяха музика, мода и авточасти. Освен това, важно подобрение за това издание на Black Friday беше, че повишихме с 6 пъти броя на участващите Marketplace партньори и по този начин до 10:30 ч. достигнахме броя поръчките от миналата година".

Най-добре продаваните продуктови категории за първите 30 минути са били телевизори с повече от 2200 поръчани устройства, мобилни телефони - 2 хиляди броя и повече от 1000 поръчани таблета. След първите 3 часа от деня с най-големи намаления eMAG регистрира 10 хиляди поръчки на малки електроуреди, 4300 - на мобилни телефони и 2800 - на таблети.

Продуктите на Apple генерираха голям интерес в първите часове на Black Friday. Сред раннопродадените продукти бяха 50 iPad Mini с Retina дисплей, както и 300 броя iPhone 6 16GB за 899,99 лв., поръчани за първите 40 минути. Други добре представящи се продукти бяха закупените 100 видеоигри PlayStation 4 с 1TB хард диск и включени 2 две игри - за първите 15 минути, 300 броя Kingston SSD V300 диск (120GB) и 75 микровълнови печки Beko, които бяха продадени за първите 30 минути от кампанията.

С кампанията си Black Friday eMAG вдига високо летвата на българския пазар, като за първи път включва в офертите си възможност за поръчка на автомобили. До 10 ч. три коли вече бяха резервирани, като първите запазени марки са Toyota Prius, Chevrolet Cruze and Opel Adam.

Средно времето, което е отделено на сайта от потребителите, е било 17 минути, а средният брой на разгледани страници е 20, което показва интерес от хората към различни продуктови категории и разнообразието от предложения, включени в тазгодишното издание на Black Friday.

IT системите и поддръжката на eMAG.bg се справиха без проблеми с високия брой посетители. До 100 хиляди потребители са разглеждали предложения едновременно, но благодарение на IT & инфраструктурните инвестиции, не са регистрирани прекъсвания и доброто шопинг изживяване на клиентите беше гарантирано за всички потребители днес на eMAG.bg.

За повече детайли около Black Friday може да посетите http://blog.emag.bg

Онлайн търговецът eMAG започва своята дейност преди 14 години и скоро се превръща в международна компания, оперираща в  четири държави (България, Унгария, Полша и Румъния). eMAG, като част от групата Naspersе, е един от най-големите търговци в региона.
eMAG.bg предлага повече от 180 хиляди продукта, вкл. таблети, фотоапарати,телевизори, домашни електроуреди и други електроника. Също така eMAG предлага книги, предложения за градината, лична грижа, „направи си сам" артикули, модни и спортни продукти.