/КРОСС/Ако имаш милиарди фенове по целия свят и без затруднение пълниш стадиони, искаш да пласираш стратегически дебютния си албум - а най-старата маркетингова организация на света със сигурност знае как да продава, пише музикалният блог на "Гардиън" по повод излезлия вчера "поп-рок" албум на папа Франциск.
Wake Up! се появи в петъка след разбиващия рекорди "25" на Адел и този преди новия и евентуално последен албум на Coldplay A Head Full of Dreams - двете най-очаквани заглавия тази Коледа. Новият ход на реформаторски настроения папа съдържа 11 специално записани християнски химни в нови аранжименти, смесени с избрани негови речи откак зае папския трон.
Главата на Римокатолическата църква не пее, но за сметка на това в някои от парчетата има електрически китари и лек намек за рокендрол - както в жизнеутвърждаващо озаглавения първи сингъл Wake Up! Go! Go! Forward! ("Събудете се! Вървете! Вървете! Напред!"). В тон с това за промоцията на албума е наета фирма, която обикновено се грижи за рекламата на хеви метъл артисти - знак, че Ватиканът взима начинанието съвсем насериозно.
Wake Up! e издаден от Believe Recordings UK и за разлика от "25" на Адел може да бъде намерен на всяка възможна платформа - Apple Music, Spotify, Deezer, iTunes и на CD, срещу скромната сума от 10 евро. Част от печалбите ще бъдат дарени на фонд в подкрепа на бежанците. Музикалният блог на "Гардиън" смята, че албумът ще зарадва единствено "любителите на кича и семплите" - но да видим как ще се справи папа Франциск в класациите около Коледа.
video:https://www.youtube.com/watch?v=UgnENsoCydY