Папата влиза в тежка конкуренция с Адел и "Колдплей" с новия си албум
Секция: Шоубизнес
28 Ноември 2015 09:58
Моля, помислете за околната среда, преди да вземете решение за печат на този материал.
Вашата Информационна агенция "КРОСС".

Please consider the environment before deciding to print this article.
Information agency CROSS
Папата влиза в тежка конкуренция с Адел и "Колдплей" с новия си албум

/КРОСС/Ако имаш милиарди фенове по целия свят и без затруднение пълниш стадиони, искаш да пласираш стратегически дебютния си албум - а най-старата маркетингова организация на света със сигурност знае как да продава, пише музикалният блог на "Гардиън" по повод излезлия вчера "поп-рок" албум на папа Франциск.

Wake Up! се появи в петъка след разбиващия рекорди "25" на Адел и този преди новия и евентуално последен албум на Coldplay A Head Full of Dreams - двете най-очаквани заглавия тази Коледа. Новият ход на реформаторски настроения папа съдържа 11 специално записани християнски химни в нови аранжименти, смесени с избрани негови речи откак зае папския трон.
Главата на Римокатолическата църква не пее, но за сметка на това в някои от парчетата има електрически китари и лек намек за рокендрол - както в жизнеутвърждаващо озаглавения първи сингъл Wake Up! Go! Go! Forward! ("Събудете се! Вървете! Вървете! Напред!"). В тон с това за промоцията на албума е наета фирма, която обикновено се грижи за рекламата на хеви метъл артисти - знак, че Ватиканът взима начинанието съвсем насериозно.

Wake Up! e издаден от Believe Recordings UK и за разлика от "25" на Адел може да бъде намерен на всяка възможна платформа - Apple Music, Spotify, Deezer, iTunes и на CD, срещу скромната сума от 10 евро. Част от печалбите ще бъдат дарени на фонд в подкрепа на бежанците. Музикалният блог на "Гардиън" смята, че албумът ще зарадва единствено "любителите на кича и семплите" - но да видим как ще се справи папа Франциск в класациите около Коледа.

video:https://www.youtube.com/watch?v=UgnENsoCydY