Новият състав на Клиентски съвет към EVN България проведе първата си среща
Секция: БЪЛГАРИЯ
30 Ноември 2015 14:48
Моля, помислете за околната среда, преди да вземете решение за печат на този материал.
Вашата Информационна агенция "КРОСС".

Please consider the environment before deciding to print this article.
Information agency CROSS
Новият състав на Клиентски съвет към EVN България проведе първата си среща

/КРОСС/На 28 ноември 2015 г. в гр. Ямбол се проведе първата работна среща на новия състав на Клиентски съвет към EVN България. Новият състав беше сформиран след като двегодишният мандат на първият Клиентски съвет изтече в средата на годината. На заседанието в гр. Ямбол експерти от EVN България обсъдиха с участниците теми, касаещи клиентското обслужване на дружеството, както и новите технологии, които дружеството прилага в отчитането на консумираната електроенергия.

Участниците бяха запознати също и с редица подобрения на клиентското обслужване, начините за контакт с дружеството, инициативите за срещи с клиенти по места и др. Участниците в срещата изразиха различни предложения за по-нататъшни подобрения. Всяко предложение предстои да бъде разгледано в детайли и съобразено със съществуващата нормативна и регулаторна рамка.

Клиентски съвет е платформа, която EVN България стартира през 2013 г. за директна дискусия и обсъждане на въпроси, касаещи клиентско обслужване и услуги. Участниците в Клиентския съвет са битови клиенти на дружеството от различни населени места в Югоизточна България с различни професии и възраст. Те се избират след публично обявена процедура, според която участието е доброволно и безвъзмездно, а EVN България покрива единствено пътните разноски до и от мястото на провеждане на срещите, които са поне 2 пъти годишно. Клиентският съвет се организира под мотото „Вашите идеи създават промяна" и е в подкрепа на непрекъснатия стремеж на дружеството за повишаване на клиентската удовлетвореност. Той има консултативна роля за дейността на дружествата в групата EVN България, които подлежат на стриктни регулативни норми съгласно българското законодателство. Дружеството вярва, че съвместният активен диалог с клиентите по места ще допринесе за по-нататъшно развитие на предлаганите услуги, като в центъра на внимание се поставят клиентите и техните потребности.