Discovery Channel изследва двигателите, които променят историята, в „Пристрастени към двигателите с Джими де Вил”
Секция: Шоубизнес
01 Декември 2015 10:39
Моля, помислете за околната среда, преди да вземете решение за печат на този материал.
Вашата Информационна агенция "КРОСС".

Please consider the environment before deciding to print this article.
Information agency CROSS
Discovery Channel изследва двигателите, които променят историята, в „Пристрастени към двигателите с Джими де Вил”

/КРОСС/ Двигателят с вътрешно горене е биещото сърце, което задвижва превозните средства по цял свят. В премиерното предаване „Пристрастени към двигателите с Джими де Вил" инженерът и изобретател Джими де Вил се отправя на мисия да открие най-легендарните двигатели на земята на най-неочакваните места и да увеличи възможностите им в специално създадени превозни средства. Джими е човек на крайностите, който прекарва живота си, докарвайки машините, по които работи до точка на пречупване. Той намира забавление в това да търси находки в местните сметища и да строи невероятни машини от бракувани автомобили. Приключенията и инженерството са импулс за Джими и негов начин на живот. Discovery Channel ще разкаже неговата история докато разкрива магията на двигателите в „Пристрастени към двигателите с Джими де Вил" на 5 декември, от 20 часа.

Джими де Вил вярва, че три изобретения са оформили света, който познаваме днес - компютрите, оръжията и - неговата мания - двигателят с вътрешно горене. Епизодите на „Пристрастени към двигателите с Джими де Вил" включват машини като най-добре продавания за всички времена VW Beetle с въздушно охлаждане, пионерния двигател на Франк Уитъл, който променя завинаги летенето, и мотоциклета Royal Enfield, който прави независимата Индия мобилна. Във всеки епизод на новата поредица Джими ще отдаде дължимото на двигателите, които задвижват нации, печелят войни и променят историята.

 

Discovery Communications (Nasdaq: DISCA, DISCB, DISCK) е световният #1 доставчик на платено кабелно съдържание, достигайки до почти 3 млр. нарастващи потребители в 220 страни по света. В продължение на 30 години Discovery е посветен да задоволява любопитството и да забавлява зрителите с висококачествено съдържание чрез международната си мрежа от марки, водени от Discovery Channel, TLC, Animal Planet, ID Xtra, Discovery Science и други, включително американската джойнт венчър мрежа OWN: Oprah Winfrey Network. Discovery управлява Eurosport, водещият пан-европейска спортна дестинация в Европа и Азиатско-тихоокеанския регион. Discovery е и водещ доставчик на образователни продукти и услуги за училища, включително награждаваната поредица от дигитални учебници за деца от предучилищна възраст до 12-окласници чрез Discovery Education. Медийната компания е и водещ лидер дигитален лидер с разнообразно онлайн портфолио, включващо Discovery Digital Networks. За повече информация, посетете www.discoverycommunications.com.