/КРОСС/Резултатите на eMAG.bg за Black Friday 2015 са най-добрите в историята на компанията на българския пазар относно продадени продукти и приход, генериран за един ден. През тази година шопинг събитието Black Friday генерира оборот от над 23 млн. лева и повече от 175 000 поръчани продукта. Тазгодишното издание поднесе и изненада за родния пазар, давайки възможност на потребителите да запазят автомобили на специални цени. По време на Black Friday 9 коли бяха резервирани, а нетърпеливите купувачи на три от тях посетиха в същия ден шоуруми на авто дилърите, за да видят лично запазените автомобили. Най-скъпата кола, резервирана през eMAG, беше SSang Yong Korando на специалната цена от 38 900 лв. Toyota също се представи добре с три резервирани модела - Corolla, Yaris и Auris. Другите марки със запазени от потребителите автомобили бяха Peugeot, Fiat, Chevrolet.
"Black Friday е най-важното събитие за нас през годината. Приготвяме се за него няколко месеца, за да предложим атрактивни оферти на българските потребилите. За тазгодишното издание, освен преговорите с доставчиците, инвестирахме в IT инфраструктура, за да се справим с огромния трафик, както и работихме усърдно с нашите партньори от Marketplace платформата на eMAG, за да предложим голямо разнообразие от продукти на атрактивни цени " заяви Огнян Лахчев, Marketplace мениджър на eMAG.bg.
През тази година най-продаваните продуктови категории за eMAG.bg в България бяха:
- 22 300 поръчани малки електроуреди
- 9 800 поръчани телевизора
- 9 400 поръчани мобилни телефона
- 9 500 поръчани играчки
- 5 000 поръчани таблета
- 4 500 поръчани парфюма
Marketplace, платформата, предлагаща възможност на други търговци да предлагат продуктите си на eMAG.bg, отбелязва също впечатляващ ръст тази година. 150-те партньори в платформата регистрираха продажби на стойност 3.1 млн. лв. и 31 600 продадени продукта. Оборотът на Marketplace търговците се е повишил 3.5 пъти, докато броят на продажбите надвишава със 120% резултатите от миналата година.