Black Friday 2015 в eMAG регистрира над 23 млн. лева продажби
Секция: Технологии
02 Декември 2015 11:38
Моля, помислете за околната среда, преди да вземете решение за печат на този материал.
Вашата Информационна агенция "КРОСС".

Please consider the environment before deciding to print this article.
Information agency CROSS
Black Friday 2015 в eMAG регистрира над 23 млн. лева продажби

/КРОСС/Резултатите на eMAG.bg за Black Friday 2015 са най-добрите в историята на компанията на българския пазар относно продадени продукти и приход, генериран за един ден. През тази година шопинг събитието Black Friday генерира оборот от над 23 млн. лева и повече от 175 000 поръчани продукта. Тазгодишното издание поднесе и изненада за родния пазар, давайки възможност на потребителите да запазят автомобили на специални цени. По време на Black Friday 9 коли бяха резервирани, а нетърпеливите купувачи на три от тях посетиха в същия ден шоуруми на авто дилърите, за да видят лично запазените автомобили. Най-скъпата кола, резервирана през eMAG, беше SSang Yong Korando на специалната цена от 38 900 лв. Toyota също се представи добре с три резервирани модела - Corolla, Yaris и Auris. Другите марки със запазени от потребителите автомобили бяха Peugeot, Fiat, Chevrolet.

"Black Friday е най-важното събитие за нас през годината. Приготвяме се за него няколко месеца, за да предложим атрактивни оферти на българските потребилите. За тазгодишното издание, освен преговорите с доставчиците, инвестирахме в IT инфраструктура, за да се справим с огромния трафик, както и работихме усърдно с нашите партньори от Marketplace платформата на eMAG, за да предложим голямо разнообразие от продукти на атрактивни цени " заяви Огнян Лахчев, Marketplace мениджър на eMAG.bg.

През тази година най-продаваните продуктови категории за eMAG.bg в България бяха:
- 22 300 поръчани малки електроуреди
- 9 800 поръчани телевизора
- 9 400 поръчани мобилни телефона
- 9 500 поръчани играчки
- 5 000 поръчани таблета
- 4 500 поръчани парфюма

Marketplace, платформата, предлагаща възможност на други търговци да предлагат продуктите си на eMAG.bg, отбелязва също впечатляващ ръст тази година. 150-те партньори в платформата регистрираха продажби на стойност 3.1 млн. лв. и 31 600 продадени продукта. Оборотът на Marketplace търговците се е повишил 3.5 пъти, докато броят на продажбите надвишава със 120% резултатите от миналата година.