/КРОСС/ Водещата рекламна агенция Publicis Sofia, част от най-голямата група за интегрирани комуникации в страната - Publicis Groupe Bulgaria, поема рекламното обслужване за локалните марки на „Каменица" АД - Astika и Бургаско. Агенцията спечели след оспорван конкурс с едни от най-добрите компании на пазара.
Творческият конкурс на „Каменица" АД за креативна агенция беше един от най-големите за 2015 година. Заданията към участниците включваха разработването на цялостна визия, дългосрочна стратегия и творческа платформа за марките от портфолиото на компанията.
„Решаващо значение за избора ни имаше демонстрирането на отлично познаване на марките, голямата експертиза и стабилна репутация на Publicis, както и стратегическият подход, задълбоченото мислене и генерираните иновативни идеи. Не на последно място, бяха взети предвид и позитивното отношение, страстта и желанието за работа на екипа. Сигурни сме, че задно с Publicis ще очароваме любителите на нашите брандове по незабравим начин", каза Мария Александрова, директор „Маркетинг", „Каменица" АД.
Надпреварата протече в два основни етапа. Първият тур се състоеше в представяне на предложения за комуникационна стратегия. Във втората част бяха разгледани ревизираните предложения на кандидатите. Оценката на агенциите беше съвкупност от различни критерии, свързани с подхода, начина на мислене, креативния потенциал и иновативните решения на участниците.
„Подготовката и провеждането на конкурса бяха реализирани изключително професионално, което много ни помогна да дадем адекватни бизнес решения. От наша страна инвестирахме сериозен ресурс в участието си и успяхме да спечелим благодарение на интегрирания подход към творческото и стратегическо предизвикателство, който е наша запазен марка, опитът ни, както и мотивацията и амбицията на екипа да работи с партньор от ранга на „Каменица" АД. Astika и Бургаско са култови бирени марки с огромен потенциал и всички ние в Publicis вярваме, че ще успеем да реализираме въздействащи и ангажиращи рекламни кампании, които да помогнат на брандовете да растат", каза Калина Петкова, изпълнителен директор на Publicis Sofia.
Представители на двете компании - лидери на пазара, обещават динамична и интересна година. В момента екипите на Publicis и „Каменица" АД започват работа по комуникационната стратегия за 2016 г. на Astika и Бургаско и много скоро двете марки ще разкажат своите нови вълнуващи истории.
За останалите брандове от портфолиото на компанията - Kamenitza, Staropramen и Carling ще продължи да работи рекламната агенция, обслужваща ги до момента.
„Каменица" АД, водеща пивоварна компания в България, е част от Molson Coors Company. Компанията оперира с една пивоварна в град Хасково. Дружеството е единственият български пивопроизводител, който съчетава 3 световноизвестни пивоварни традиции - Белгийската, Немската и Чешката, като по този начин очарова своите потребители и клиенти с изключително богато портфолио, включващо местните марки Kamenitza, Astika, Бургаско, Славена, както и водещите интернационални марки Staropramen, Stella Artois и Beck's, които произвежда по лиценз. Безценна част от портфолиото са и вносните марки - белгийските Leffe Blonde, Leffe Brune, Hoegaarden, най-известната мексиканска бира в света Corona Extra, американската крафт бира Blue Moon, както и изкусителното предложение от страната на сайдера - Великобритания - Carling British Cider. За последните две години „Каменица" АД е инвестирала повече от 60 млн. лева, по-голямата част от които са вложени в пивоварните в Хасково.
Molson Coors Brewing Company е водеща глобална пивоварна компания, която предлага изключителни брандове на почитателите на бирата в целия свят. Компанията произвежда и продава портфолио от водещи премиум марки като Coors Light, Molson Canadian, Carling, Staropramen, Blue Moon, и Cobra - в Северна и Южна Америка, Европа и Азия. В Канада компанията оперира чрез Molson Coors Canada; в САЩ - чрез MillerCoors; във Великобритания и Ирландия - чрез Molson Coors UK; в Централна Европа - чрез Molson Coors Central Europe, а извън тези пазари - чрез Molson Coors International. Molson Coors е включена в Индекса за устойчиво развитие на Dow Jones (Dow Jones Sustainability Index), като непрекъснато търси нови възможности за оптимизиране в сферата на корпоративната отговорност. За повече информация посетете корпоративния уебсайт на компанията: www.molsoncoors.com.
Publicis Sofia е водеща рекламна агенция на българския пазар. Съществува от 20 години и основният й фокус е в сферата на изграждане на марки, позициониране, стратегическо консултиране, създаване и развитие на творчески концепции и ефективни кампании, които променят разговора и правят марките лидери в своята категория. Publicis Sofia има добре балансирано портфолио от международни и български клиенти в сферата на бързооборотните стоки, финансите, фармацевтичния бизнес и услугите. NESCAFE, MAGGI, Renault, Dacia, OMV, Garnier, FS са само част от клиентите, за които агенцията създава успешни проекти. Тя е носител на редица български и международни творчески награди.
Агенцията е част от Publicis Groupe Bulgaria - най-голямата група от специализирани агенции за маркетингови комуникации в България с над 150 специалисти в сферата на маркетинга и комуникациите и оборот над 17 млн евро за 2013 г.
Групата е най-голямата комуникационна верига в България, обединяваща осем специализирани звена (MSLGROUP, Saatchi&Saatchi, Publicis Worldwide, Leo Burnett, ZenithOptimedia, Publicis Dialog, Publicis Modem, HappyEnd), които работят в областта на ПР, рекламата, медийното планиране, промоционален и събитиен маркетинг, интернет и дигитални решения, и производство на аудиовизуални продукти. Компанията е пълноправен партньор на Publicis Groupe за България и развива дейността си вече 20 години на местния пазар.
Агенциите, част от Групата, са носители на множество престижни отличия и награди от национални и чуждестранни фестивали и конкурси в областта на комуникациите.