„Каменица” АД избра Publicis за творческа агенция на марките Astika и Бургаско
Секция: ИКОНОМИКА
03 Декември 2015 15:51
Моля, помислете за околната среда, преди да вземете решение за печат на този материал.
Вашата Информационна агенция "КРОСС".

Please consider the environment before deciding to print this article.
Information agency CROSS
„Каменица” АД избра Publicis за творческа агенция на марките Astika и Бургаско

/КРОСС/ Водещата рекламна агенция Publicis Sofia, част от най-голямата група за интегрирани комуникации в страната - Publicis Groupe Bulgaria, поема рекламното обслужване за локалните марки на „Каменица" АД - Astika и Бургаско. Агенцията спечели след оспорван конкурс с едни от най-добрите компании на пазара. 

Творческият конкурс на „Каменица" АД за креативна агенция беше един от най-големите за 2015 година. Заданията към участниците включваха разработването на цялостна визия, дългосрочна стратегия и творческа платформа за марките от портфолиото на компанията.

„Решаващо значение за избора ни имаше демонстрирането на отлично познаване на марките, голямата експертиза и стабилна репутация на Publicis, както и стратегическият подход, задълбоченото мислене и генерираните иновативни идеи. Не на последно място, бяха взети предвид и позитивното отношение, страстта и желанието за работа на екипа. Сигурни сме, че задно с Publicis ще очароваме любителите на нашите брандове по незабравим начин", каза Мария Александрова, директор „Маркетинг", „Каменица" АД.

Надпреварата протече в два основни етапа. Първият тур се състоеше в представяне на предложения за комуникационна стратегия. Във втората част бяха разгледани ревизираните предложения на кандидатите. Оценката на агенциите беше съвкупност от различни критерии, свързани с подхода, начина на мислене, креативния потенциал и иновативните решения на участниците.

„Подготовката и провеждането на конкурса бяха реализирани изключително професионално, което много ни помогна да дадем адекватни бизнес решения. От наша страна инвестирахме сериозен ресурс в участието си и успяхме да спечелим благодарение на интегрирания подход към творческото и стратегическо предизвикателство, който е наша запазен марка, опитът ни, както и мотивацията и амбицията на екипа да работи с партньор от ранга на „Каменица" АД. Astika и Бургаско са култови бирени марки с огромен потенциал и всички ние в Publicis вярваме, че ще успеем да реализираме въздействащи и ангажиращи рекламни кампании, които да помогнат на брандовете да растат", каза Калина Петкова, изпълнителен директор на Publicis Sofia.

Представители на двете компании - лидери на пазара, обещават динамична и интересна година. В момента екипите на Publicis и „Каменица" АД започват работа по комуникационната стратегия за 2016 г. на Astika и Бургаско и много скоро двете марки ще разкажат своите нови вълнуващи истории.
За останалите брандове от портфолиото на компанията - Kamenitza, Staropramen и Carling ще продължи да работи рекламната агенция, обслужваща ги до момента.

„Каменица" АД, водеща пивоварна компания в България, е част от Molson Coors Company. Компанията оперира с една пивоварна в град Хасково. Дружеството е единственият български пивопроизводител, който съчетава 3 световноизвестни пивоварни традиции - Белгийската, Немската и Чешката, като по този начин очарова своите потребители и клиенти с изключително богато портфолио, включващо местните марки Kamenitza, Astika, Бургаско, Славена, както и водещите интернационални марки Staropramen, Stella Artois и Beck's, които произвежда по лиценз. Безценна част от портфолиото са и вносните марки - белгийските Leffe Blonde, Leffe Brune, Hoegaarden, най-известната мексиканска бира в света Corona Extra, американската крафт бира Blue Moon, както и изкусителното предложение от страната на сайдера - Великобритания - Carling British Cider. За последните две години „Каменица" АД е инвестирала повече от 60 млн. лева, по-голямата част от които са вложени в пивоварните в Хасково.

Molson Coors Brewing Company е водеща глобална пивоварна компания, която предлага изключителни брандове на почитателите на бирата в целия свят. Компанията произвежда и продава портфолио от водещи премиум марки като Coors Light, Molson Canadian, Carling, Staropramen, Blue Moon, и Cobra - в Северна и Южна Америка, Европа и Азия. В Канада компанията оперира чрез Molson Coors Canada; в САЩ - чрез MillerCoors; във Великобритания и Ирландия - чрез Molson Coors UK; в Централна Европа - чрез Molson Coors Central Europe, а извън тези пазари - чрез Molson Coors International. Molson Coors е включена в Индекса за устойчиво развитие на Dow Jones (Dow Jones Sustainability Index), като непрекъснато търси нови възможности за оптимизиране в сферата на корпоративната отговорност. За повече информация посетете корпоративния уебсайт на компанията: www.molsoncoors.com.

Publicis Sofia е водеща рекламна агенция на българския пазар. Съществува от 20 години и основният й фокус е в сферата на изграждане на марки, позициониране, стратегическо консултиране, създаване и развитие на творчески концепции и ефективни кампании, които променят разговора и правят марките лидери в своята категория. Publicis Sofia има добре балансирано портфолио от международни и български клиенти в сферата на бързооборотните стоки, финансите, фармацевтичния бизнес и услугите. NESCAFE, MAGGI, Renault, Dacia, OMV, Garnier, FS са само част от клиентите, за които агенцията създава успешни проекти. Тя е носител на редица български и международни творчески награди.

Агенцията е част от Publicis Groupe Bulgaria - най-голямата група от специализирани агенции за маркетингови комуникации в България с над 150 специалисти в сферата на маркетинга и комуникациите и оборот над 17 млн евро за 2013 г.

Групата е най-голямата комуникационна верига в България, обединяваща осем специализирани звена (MSLGROUP, Saatchi&Saatchi, Publicis Worldwide, Leo Burnett, ZenithOptimedia, Publicis Dialog, Publicis Modem, HappyEnd), които работят в областта на ПР, рекламата, медийното планиране, промоционален и събитиен маркетинг, интернет и дигитални решения, и производство на аудиовизуални продукти. Компанията е пълноправен партньор на Publicis Groupe за България и развива дейността си вече 20 години на местния пазар.

Агенциите, част от Групата, са носители на множество престижни отличия и награди от национални и чуждестранни фестивали и конкурси в областта на комуникациите.