Малкият Ford Red Edition с трицилиндров двигател със 140 коня
Секция: Автомобили
05 Декември 2015 10:18
Моля, помислете за околната среда, преди да вземете решение за печат на този материал.
Вашата Информационна агенция "КРОСС".

Please consider the environment before deciding to print this article.
Information agency CROSS
Малкият Ford Red Edition с трицилиндров двигател със 140 коня

/КРОСС/Има автомобили, които трябва да се карат ангажирано. За да се изкефите от тях, е необходимо да не сте се „разплули" зад волана, а да сте заели правилната за шофиране позиция (със сгънати в лактите ръце) и да боравите чевръсто с лоста за скоростите. Такава кола е Ford Fiesta в модификацията Red Edition.

Този мъник е невероятно пъргав и дава удоволствие от шофирането, макар че разполага с трицилиндров бензинов двигател, наречен от компанията EcoВoost. Малката подробност е, че този мотор разполага с турбо и с цели 140 конски сили.

Ускорението с него от място до 100 км/ч отнема 9 секунди, а максималната скорост достига 201 км/ч.

Не съм голям фен на „модните" трицилиндрови агрегати, защото рекламираният разход на бензин по каталог „отива на кино", ако натиснете возилото по-здраво на магистралата. При теста на тази фиеста, преминал изцяло в градски условия, компютърчето зад волана закова разход на бензин от 6 литра на сто, едно отлично постижение за софийските задръствания!

Освен това тези двигатели имат турбодупка и тръгват от място по-скоро като дизелови и определено трябва да се свикне с тях. Напаснете ли си „характерите" с трицилиндровия мотор, а това не отнема дълго време и не е трудно, често ще виждате останалите участници от движението зад тривратата червена Fiesta. При вдигане на оборотите и чевръсто превключване на скоростите малката кола реагира като ужилена и ускорява страхотно.

Ford Fiesta Red Edition е изключително пъргав, а допълнително втвърденото му окачване позволява на водача да е един малък господар на пътя и да насочва колата с голяма прецизност в посоката, която е задал.

Картинг усещането позволява да влизате, а и да излизате стабилно от остри завои с по-височка скорост, както и при изпреварване безпроблемно и без никакво занасяне да сменяте лентите на движение.