EVN България откри нов модерен офис за клиентско обслужване в гр. Бургас
Секция: БЪЛГАРИЯ
08 Декември 2015 11:30
Моля, помислете за околната среда, преди да вземете решение за печат на този материал.
Вашата Информационна агенция "КРОСС".

Please consider the environment before deciding to print this article.
Information agency CROSS
EVN България откри нов модерен офис за клиентско обслужване в гр. Бургас

/КРОСС/Днес, 8 декември 2015 г., EVN България откри нов офис за клиентско обслужване в гр. Бургас. Новият EVN офис се намира в модерна бизнес сграда в централната част на Бургас - ж.к. Лазур, бл. 152 до паметник „Пантеона".

На церемонията по откриването присъстваха г-н Робърт Дик, председател на управителния съвет на EVN България, г-жа Стефка Алексиева, ръководител Клиентско обслужване в EVN България, г-н Вълчо Чолаков, областен управител на област Бургас, г-н Красимир Стойчев, зам.-кмет на община Бургас и г-н Таню Атанасов, омбудсман на община Бургас.

Новият EVN офис е предназначен за обслужване на всички клиенти от гр. Бургас и областта без значение на тяхното местоживеене. Той заменя съществуващите 2 офиса в Бургас на ул. „Александровска" 1 и в кв. „Меден рудник", „Капчето", които бяха със силно ограничени възможности за модерно и комфортно клиентско обслужване.

Новооткритият EVN офис в Бургас се намира в просторно помещение с площ от 200 кв. м. и предлага всички удобства на модерното обслужване: работно време 7 дни в седмицата, леснодостъпна локация, безплатен паркинг, модерна и приветлива среда. Той ще работи без почивен ден и предлага удобно работно време за клиентите: понеделник - петък: 09:00 - 19:00 ч. и събота - неделя: 09:00 - 18:00 ч. Както всички други клиентски офиси на дружеството в Югоизточна България новият EVN офис предлага пълен набор от продукти, услуги и консултации, свързани с доставките на електроенергия в гр. Бургас и областта.

С цел бързото и качествено обслужване на клиенти в новия EVN офис ще са налични 7 работни места в сравнение с общо 6-те работни места в досегашните два офиса на компанията в Бургас.

Откриването на новия модерен EVN офис следва политиката на дружеството за развитие и подобряване на стандартите на клиентско обслужване, съобразяване с изискванията и очакванията на клиентите. Това е вторият новооткрит самостоятелен EVN офис, след като в края на 2013 г. компанията откри първия си офис за клиентско обслужване в търговски център в гр. Пловдив. Всички останали офиси на EVN в Югоизточна България запазват своето функциониране.

С откриването на клиентски офис EVN България залага на нова визия на клиентското обслужване, предлагано от енергийните инфраструктурни компании в България.