Call center за руските туристи в България обсъждат двете страни
Секция: Туризъм
09 Декември 2015 17:02
Моля, помислете за околната среда, преди да вземете решение за печат на този материал.
Вашата Информационна агенция "КРОСС".

Please consider the environment before deciding to print this article.
Information agency CROSS
Call center за руските туристи в България обсъждат двете страни

/КРОСС/Разкриване на специализиран кол център в България, който да дава актуална информация на руските туристи, е една от идеите, обсъдени от министъра на туризма Николина Ангелкова и ръководителя на руската агенция по туризъм Олег Сафонов на среща в Москва по инициатива на българската страна.

Двете страни се ангажираха да проучат възможностите за реализиране на подобен проект и да подновят разговорите в най-кратки срокове, се казва в съобщение на Министерството на туризма.

Ще се радваме, ако повече руски туристи сега предпочетат България за своята почивка, тъй като вашата страна е добра възможност, е казал Сафонов след като по-рано днес властите в Русия предупредиха гражданите да обмислят внимателно в коя страна да почиват и отчетоха намаление на екскурзиите в чужбина с 31.4% за деветмесечието.

Ангелкова е обещала да проучи всички възможности за допълнителни облекчения при издаването на визи, включително и нови изнесени визови центрове при сега функциониращи 21.

Двамата са се уговорили през февруари в Москва да се проведе двустранна кръгла маса по темата, а през март в рамките на Международното туристическо изложение в руската столица да се организират и повече двустранни срещи на представители на бизнеса с фокус детския туризъм.

Очаква се в края на януари в България да се проведе и междуправителствената комисия за икономическо и научно-техническо сътрудничество, в дневния ред на която ще бъде включен и туризмът.