Пълно преобразяване очаква всяка дама с прегрешения в стила в новата поредица „Модна присъда”
Секция: Шоубизнес
14 Декември 2015 10:25
Моля, помислете за околната среда, преди да вземете решение за печат на този материал.
Вашата Информационна агенция "КРОСС".

Please consider the environment before deciding to print this article.
Information agency CROSS
Пълно преобразяване очаква всяка дама с прегрешения в стила в новата поредица „Модна присъда”

/КРОСС/ Модните експерти Луиз Роу и Престън Конрад разкриват най-ужасните модни престъпления, които дамите извършват спрямо външния си вид. Новата поредица „Модна присъда" на TLC започва на 16 декември, от 21.30 ч., за да представи жена, обвинена от роднина или приятел за явните си модни прегрешения. Модните „престъпления" на всяка дама са най-различни - предаването ще запознае зрителите със студентка, обвинена, че носи неприлично изрязани шорти, и със старомодна майка, отнасяща се с небрежност към външния си вид. Жури от непознати, скрити зад двупосочно огледало, ще споделя своите първи впечатления за „прегрешилата". Тя ще бъде осъдена на пълна промяна с помощта на модните експерти. 

Всеки епизод дава незабравим и откровен урок, след който участничките научават как да се обличат според фигурата си. Преобразяването им завършва с нова прическа, грим и физически процедури. Накрая дамите се изправят пред друго жури, което ще сподели първите си впечатления от новата външност на участничките.
Модният експерт Луиз Роу на „Модна присъда" е известна с неповторимия си стил и усет към модата. След като завършва с пълно отличие университета „Дърам" в Обединеното кралство със специалност „Английска литература", Роу започва работа като журналист. Тя работи като редактор и автор в някои от най-реномираните модни издания, сред които Vogue Великобритания, ELLE Великобритания, Daily Mail и други.

TLC е един от най-популярните телевизионни канали в САЩ, насочен към жените. Каналът достига до над 99 милиона домакинства в Щатите и понастоящем е сред топ 10-те телевизионни канала, насочени към женската аудитория във всички изследвани демографски групи (жени между 25 и 54 години, жени между 18 и 49 години, жени между 18 и 34 години). Програмата на TLC включва предавания с лайфстайл насоченост, както и обхваща теми като кариерно развитие, готвене, заобикалящата ни среда, грижа за децата, подобрения в дома и завладяващи човешки истории.