/КРОСС/LG Electronics (LG) планира да разчупи пазара на домакинските уреди и тези за домашно забавление с лансирането на нова, премиум линия на CES 2016. Новите продукти на LG от висок клас ще са отделна марка, с иновации, уникални за LG SIGNATURE. Новата серия ще бъде представена за първи път на CES, а продажбите ще започнат скоро след това в ключови пазари в Северна Америка, Европа и Азия.
Линията LG SIGNATURE е внимателно подбрана и проектирана от специален екип в LG, с принос и от водещи дизайн експерти. LG SIGNATURE първоначално ще се състои от телевизор, хладилник, перални машини и пречиствател на въздух, като в последствие портфолиото ще се увеличи с разрастването на марката.
Визуализацията на „същност" е вдъхновението, стоящо зад философията на дизайна на марката LG SIGNATURE. За да бъде постигнат модерният и опростен вид на LG SIGNATURE, продуктите са освободени от всички функции, които са в разрез с духа на марката. Резултатът е едно семейство от продукти с най-високо качество, които пораждат в собствениците си чувство за ексклузивност.
Препоръчваме на всеки да посети www.LGSIGNATURE.com за ексклузивен поглед преди CES. Пешеходците на Times Square в Ню Йорк, Piccadilly Circus в Лондон и Suntec City Tower в Сингапур ще имат възможността да видят видеото на билборди на LG от днес.
„Надграждайки най-доброто от невероятните технологии и дизайн иновации на LG, марката LG SIGNATURE ще отвори нови възможности за уредите от висок клас и потребителската електроника", каза Брайън На, изпълнителен вицепрезидент и маркетинг директор на LG за целия свят. „Лидерството на LG както при черната, така и при бялата техника ни дава уникално предимство, което много малко компании имат. Кой по-добре би представил подобна марка от LG?"