LG днес обяви партньорства с ключови технологични компании
Секция: Технологии
06 Януари 2016 11:00
Моля, помислете за околната среда, преди да вземете решение за печат на този материал.
Вашата Информационна агенция "КРОСС".

Please consider the environment before deciding to print this article.
Information agency CROSS
LG днес обяви партньорства с ключови технологични компании

/КРОСС/LG Electronics (LG) днес обяви партньорства с ключови технологични компании и доставчици на съдържание във връзка с визията си да предоставя на потребителите повече висококачествено 4K HDR съдържание. Посетителите на щанда на LG по време на изложението CES (#8204 централна зала, Las Vegas Convention Center) ще могат да се насладят на много ново съдържание и свързани с него иновации, за да видят от първо лице как работи HDR технологията на LG.

Новите OLED и Super UHD телевизори на LG през 2016 г. поддържат актуални в индустрията HDR формати като HDR10 и Dolby VisionTM. LG, Dolby и Netflix си сътрудничиха, за да създадат висококачествено 4K Dolby VisionTM HDR съдържание за получилия много отличия сериал на Netflix Daredevil специално за OLED телевизорите на LG и посетителите на CES ще могат да се насладят на изключителния резултат на щанда на LG. Dolby VisionTM съдържанието използва по най-оптимален начин OLED технологията на LG и резултатът е по-ярки акценти, по-наситени тъмни тонове, подсилени детайли и цветове, невиждани досега на конвенционални телевизори за едно наистина първокласно зрително преживяване.

LG си сътрудничи със световни доставчици на съдържание, за да гарантира, че най-доброто стрийминг съдържание е налично за гледане с HDR. Авторски HDR програми от Amazon включително The Man in the High Castle, Red Oaks, Transparent и Mozart in the Jungle ще бъдат демонстрирани на щанда на LG по време на изложението CES. Посетителите ще могат да се насладят за първи път и на HDR съдържание от YouTube, което ще бъде демонстрирано с помощта на кодека VP9-Profile 2 от Google. По-късно през годината YouTube ще започне да предлага HDR плейбек през своето приложение за телевизори.

По време на CES LG ще излъчи на OLED телевизорите си с поддръжка на HDR съдържание и сцени от филма „Марсианецът" на 20th Century Fox, използвайки видео плейърът Vidity на Western Digital. Популярният филм бе обработен за HDR формат и това прави фантастичните сцени от космоса да изглеждат още по-впечатляващи.

На щанда на LG ще може да бъде видян резултата от още едно партньорство. Посетителите ще могат да влязат в тъмна стая, специално създадена за излъчване на HDR видео клипове от космоса, заснети от NASA и продуцирани от Harmonic, официалният UHD партньор на NASA. NASA и Harmonic ще демонстрират, че HDR дава възможност на зрителите да видят космоса по начин, невиждан до момента. "OLED телевизорите на LG с тяхната способност да възпроизвеждат дълбоки нюанси на черното показват съдържанието от наскоро обявения NASA TV UHD канал по възможно най-добрия начин, пренасяйки зрителите много по-близо до истинското преживяване да бъдеш в космоса," каза Питър Алекзандър, старши вицепрезидент и завеждащ маркетинга на Harmonic.

LG ще демонстрира и иновативна технология за излъчване в сътрудничество с местен доставчик от Лас Вегас. Разработено от комитета за иновативна телевизия Advanced Television Systems Committee, съдържанието с внедрен стандарт ATSC 3.0 използва следващото поколение технология за видео компресия в САЩ HEVC (High Efficiency Video Code) и модерна технология за честотно предаване, за да подобри неимоверно качеството на картината.

"Ние в LG смятаме, че съдържанието е също толкова важно, колкото и телевизионните технологии и хардуер," каза Браян Куон, президент и изпълнителен директор на LG Home Entertainment Company. "Споделяйки нашите иновации с водещи в индустрията партньори е изключително важна част от стратегията ни да доставим повече предимства на клиентите си и бързо да развием предлагането на страхотно съдържание."

За повече информация относно партньорствата на LG при телевизионните технологии, посетителите на CES могат да разгледат щанда на LG между 6-9 януари или да посетят www.LGnewsroom.com/ces2016.