Високопроходимо комби на водород показа "Ауди" в Детройт
Секция: Автомобили
13 Януари 2016 09:35
Моля, помислете за околната среда, преди да вземете решение за печат на този материал.
Вашата Информационна агенция "КРОСС".

Please consider the environment before deciding to print this article.
Information agency CROSS
Високопроходимо комби на водород показа "Ауди" в Детройт

/КРОСС/Високопроходимо комби, задвижвано от водород, е най-впечатляващият модел на щанда на "Ауди" на започналото в началото на седмицата автомобилно изложение в Детройт. Доколкото може да се съди по снимките, "Ауди" h-tron quattro concept е изградено на базата на модела "А4 олроуд куатро", който също дебютира на първия голям автосалон за годината.

Технологичната студия на германците използва водорода от три, разположени на различни места резервоари и кислорода от въздуха, за да произвежда ток в горивни клетки. Електричеството захранва два електромотора (по един на предния и задния мост) с обща мощност 309 конски сили.

Спортното високопроходимо комби, със задвижване на четирите колела, се ускорява до 100 км/ч за по-малко от седем секунди. Зареждането на резервоарите с водород става за около четири минути, а количеството в тях стига за до 600 километра пробег.

В "Ауди ейч-трон куатро концепт" са интегрирани редица технологии, които превръщат колата в автономен автомобил. С помощта на централизираното устройство за управление на асистиращите системи, всички данни за ситуацията около превозното средство се анализират постоянно в реално време. Отбелязва се, че при скорост до 60 км/ч, както и при маневриране за паркиране, електрониката може изцяло да поема функцията на водача.

Новият "Ауди А4 олроуд куатро" се представи в Детройт с още по-категоричен дизайн. Автомобилът е със задвижване на четирите колела куатро и има с 3.4 см по-голям клиренс от стандартното комби.

Предлаганите за модела двигатели са мощни и ефективни, като разполагат с до 272 конски сили. Многобройните функции на Audi connect свързват водача и спътниците му с интернет с помощта на високоскоростния стандарт LTE.

Системите за подпомагане на водача са доста на брой, като интересни са адаптивният круиз контрол, с възможност за автономно спиране и потегляне, и асистент за движение в задръстване, който не само поддържа темпото на колоната, но и следва извивките на пътя.

Системата за ефективност с предикативно действие съобразява натоварването на основните системи в автомобила в зависимост от профила на терена и маршрута в навигацията. Не липсва и асистент за теглене на прикачен товар, който значително улеснява работата на водача.

На автосалона в Детройт "Ауди" за пръв път показва A4 седан пред широката публика зад океана.