/КРОСС/100 % от приходите от винетни стикери се използват за ремонт на пътищата. Ремонти, които е трябвало да бъдат извършвани през годините обаче да отлагани поради липса на средства. Във времето се е трупало недофинансиране и всичко това сега води до 50% амортизация на пътната мрежа и повишаване на винетката с 30 лв. Така аргументира пред агенция "Фокус" поскъпването на винетните стикери шефът на Агенция "Пътна инфраструктура" Лазар Лазаров. Според Лазаров обществото трябвало да реши дали иска да има хубави и поддържани пътища и да разбере, че това струва пари.
220 млн. лв. са събрани от винетните стикери през 2015 г. по данни на АПИ. От тях се плаща и снегопочистването през зимата, като тези суми според Лазаров отиват в канала. Агенцията щяла да затяга контрола върху всеки похарчен лев. "Когато се кърпи на парче по разбит път заради безпаричието, на следващата година има отново дупки. От тази гледна точка най-добрият ремонт е превантивният - да бъде възстановена пътната конструкция и да бъде преасфалтиран участъкът, за да може той да издържи 10 години", счита Лазаров.