/КРОСС/БНТ 2 отново кани потребителите и бизнеса да се присъединят към една от най-мащабните кампании в подкрепа на българското производство и качествени стоки - „Купувам българско". От днес до 28 февруари в Пловдив медията участва за пореден път в най-голямото търговско изложение у нас - Международния панаир в Пловдив.
БНТ 2 събира част от партньорите на инициативата, стартирала преди две години, на специален щанд в Палата 11 на панаира, където всеки посетител на изложенията „Фудтех", „Хорека", „Агра", „Апи България" и „Винария" ще може да се запознае с кампанията и нейните цели и резултати и да опита от вкусните български млечни продукти. На щанда ще се представят и компании за козметика и козметични продукти с доказан произход на съставките и технология на производство.
В същата палата е изградена и функционира и специална телевизионна площадка, откъдето екипът на БНТ 2-Пловдив ще представя в преки включвания и репортажи участници в изложенията. Зрителите ще видят как функционират и какво създават българските мандри, хлебозаводи и сладкарски цехове, как се правят българските козметични продукти и какви са проблемите на браншовите организации.
Повече от 9 милиона вече са стоките в търговската мрежа у нас, които се продават с гарантирания знак за качество и произход на суровините - стикера на кампанията „Купувам българско". Всеки един от десетките партньори на инициативата поставя на своите продукти този знак като символ на своята ангажираност с каузата в подкрепа на родното производство и лоялност към българския потребител.
Кампанията „Купувам българско" стартира през 2014 г., и за това време с репортажи, инициативи и конкретни решения репортерите на БНТ 2 се превърнаха в живата връзка между българския бизнес, потребителите и институциите в цялата страна.