Все повече клиенти на ЕНЕРГО-ПРО използват електронните канали
Секция: ИКОНОМИКА
24 Февруари 2016 15:35
Моля, помислете за околната среда, преди да вземете решение за печат на този материал.
Вашата Информационна агенция "КРОСС".

Please consider the environment before deciding to print this article.
Information agency CROSS
Все повече клиенти на ЕНЕРГО-ПРО използват електронните канали

/КРОСС/ЕНЕРГО-ПРО продължава успешната практиката да дава на разположение на своите клиенти различни удобни и достъпни начини да се информират относно всичко необходимо за своето потребление на електроенергия.

На своята начална страница на интернет адрес https://www.energo-pro.bg/ компанията предлага функцията „Проверка на сметка", данните за която се обновяват в края на всеки работен ден. При излизането на задължения в системата се посочва и крайният срок за тяхното покриване. Интернет сайтът на ЕНЕРГО-ПРО регистрира изключително висока посещаемост, като за период от една година са отчетени над 24 000 000 разглеждания, от които около 20 000 000 са били конкретно на страницата за проверка на сметка.

Компанията разработи също и „Информационен портал за битови клиенти" https://portal.energo-pro-sales.bg/. Порталът е достъпен от началната страница на ЕНЕРГО-ПРО. Той дава възможността нестопанските потребители на електроенергия да проверяват какъв е бил размерът на месечната им сметка за период от три години назад. Нагледна графика отразява промените в потреблението по отчетни периоди както по дневна, така и по нощна тарифа. На интернет адреса на портала по клиентски номер и при въвеждането на номер на фактура от последната една година, всеки, който желае, може да анализира и сравнява данните за своята консумация на електроенергия през различните месеци на този тригодишен период.

На сайта на ЕНЕРГО-ПРО ежедневно се актуализира и информацията за евентуални планови прекъсвания и смущения в електрозахранването поради обслужване, профилактика и ремонт на съоръженията от електроразпределителната мрежа. Периодично се публикуват графици за отчет, както и индивидуални графици за плащания на битовите и стопанските клиенти на дружеството.

Други канали за информация, които компанията е осигурила, са Центровете за обслужване на клиенти на ЕНЕРГО-ПРО, телефон 0700 1 61 61 и имейл service@energo-pro.bg за регулиран пазар, както и телефон *6161 и имейлservice_freemarket@energo-pro.bg за свободен пазар.