Информация от EVN България за дежурни каси
Секция: ИКОНОМИКА
02 Март 2016 14:12
Моля, помислете за околната среда, преди да вземете решение за печат на този материал.
Вашата Информационна агенция "КРОСС".

Please consider the environment before deciding to print this article.
Information agency CROSS
Информация от EVN България за дежурни каси

/КРОСС/EVN България информира, че в петък (4 март 2016 г.) в клонове на „Български пощи" ЕАД в Югоизточна България ще работят дежурни каси за заплащане на консумирана електроенергия. Дежурните касови салони се намират в следните градове:

  • гр. Бургас, ул. „Цар Петър" 2, от 09:00 ч. до 13:00 ч. и търговски център на ул. „Отец Матей Миткалото" №45, от 09:00 до 20:00 ч. (отворена каса и на 03.03.2016 г. от 09:00 до 20:00 ч.)
  • гр. Сливен, ул. „Асеновска" 1А, от 09:00 ч. до 13:00 ч.
  • гр. Стара Загора, ул. „Св. Княз Борис I" 81, от 09:00 ч. до 13:00 ч.
  • гр. Ямбол, ул. „Г. С. Раковски" 3, от 09:00 ч. до 13:00 ч. и ул. „Граф Игнатиев" 30, от 09:00 до 20:00 ч. (отворена каса и на 03.03.2016 г. от 09:00 до 20:00 ч.)
  • гр. Пловдив, пл. "Централен" № 1, от 09:00 ч. до 13:00 ч.
  • гр. Пазарджик, ул. „Екзарх Йосиф" 11, от 09:00 ч. до 13:00 ч.
  • гр. Смолян, бул. „България" 18, от 09:00 ч. до 13:00 ч.
  • гр. Хасково, бул. „България" 148, от 09:00 ч. до 13:00 ч.
  • гр. Кърджали, бул. „България" 49, от 09:00 ч. до 13:00 ч.

В събота (5 март 2016 г.) и неделя (6 март 2016 г.) касовите салони ще работят с традиционното си работно време за съботни и неделни дни. 

Клиентите на EVN България могат да използват и интернет платформа за проверка и плащане на консумирана енергия „ЕVN Онлайн плюс":

https://www.evn.bg/Online-Services/Login.aspx

EVN България предлага и безплатни услуги за SMS или имейл известяване:

o    Информация за стойността на месечната фактура - веднага след нейното издаване. Известяването съдържа информация за срока на отчитане, консумираните киловатчасове, дължима сума и краен срок за плащане.

o    Известяване за просрочени неплатени задължения, заради които предстои прекъсване на електрозахранването. Известяването се получава най-малко 3 дни преди прекъсването, което значително намалява риска от пропускане на сроковете за плащане и свързаното с това прекъсване на захранването.

Услугата е достъпна за всички битови клиенти на дружеството и е напълно безплатна. Тя се заявява лесно и удобно по един от следните начини - на имейл info@evn.bg, чрез подаване на декларация на място в удобен EVN Офис или по поща. Повече информация е налична на:

https://www.evn.bg/Chastni_klienti/Elektricheska-energia/Uslugi/PotreblenieEl/Prekasvane vazstanoviavaneEl.aspx както и на денонощен телефон 0700 1 7777, по email info@evn.bg или на място във всеки EVN Офис.