/КРОСС/Най-голямата онлайн туристическа агенция в България, eSky, отбеляза 10 години от своето създаване. Юбилеят на компанията е съпътстван с пълен ребрандинг, нов уебсайт и мащабен конкурс за потребителите.
Според новата визия и комуникационна стратегия на компанията, eSky е създаден за хора изследователи, интересуващи се от света и всичко неоткрито и непознато в него. Те обичат и могат с лекота да организират сами своите пътувания, а eSky е основен техен приятел и съветник в това начинание - от зараждането на мисълта за пътуване, чак до завръщането у дома и споделянето на преживяното с близки и приятели.
Новото лого на компанията е вдъхновено от откривателския дух, облите форми на планетата и лесния начин да пътуваш - винаги онлайн. Формите са прости и лесно усвоими, цветовете са свежи, оригинални и добре балансирани, взети назаем от любими за посещение дестинации.
По отношение на своята визия и функционалности, новият уебсайт е изцяло вдъхновен от последните тенденции в областта на пътуванята и потребителско поведение. Той предоставя възможност за още по-бързи и удобни резервации на всеки вид услуга, огромен избор от най-добрите оферти на пазара и експертни съвети за пътуване. Сайтът е full responsive и се визуализира еднакво добре на всякакви устройства.
По случай своя десети рожден ден, eSky провежда и мащабен конкурс, в който големият победител ще спечели 10 пътешествия (полет+хотел+застраховка), а още 109 участници ще спечелят други по-малки награди. Условието за спечелване на награда е чрез снимка и текст да се даде оригинален отговор на въпроса „Защо точно ти заслужаваш да спечелиш година, изпълнена с пътешествия?"
*Преди 10 години eSky стартира в Полша с онлайн продажба на самолетни билети. В момента компанията се развива на 8 пазара, сред които и България, като предлага възможност за цялостна организация на пътуванията онлайн. Сред предлаганите услуги са хотелско настаняване, застраховки за пътуване, коли под наем, трансфери и др.