Dell разширява наличността в световен мащаб
Секция: Технологии
10 Март 2016 11:33
Моля, помислете за околната среда, преди да вземете решение за печат на този материал.
Вашата Информационна агенция "КРОСС".

Please consider the environment before deciding to print this article.
Information agency CROSS
Dell разширява наличността в световен мащаб

/КРОСС/• ProSupport Plus за компютри и таблети е единствената услуга за цялостна поддръжка, комбинираща приоритетен достъп до експертна поддръжка, поправка на неочаквани повреди и проактивен/прогнозиращ мониторинг за автоматизирана защита и разрешаване на проблеми1
• Dell са първите, които предлагат проактивна и прогнозираща поддръжка за компютри и таблети чрез технологията на Dell SupportAssist1
• Отделяйте с до 84 процента по-малко време за повиквания за техническа поддръжка и извършвайте с до 58 процента по-малко стъпки за разрешаване на проблеми, свързани с харддиска, отколкото с основни конкуренти2
• ProSupport Plus за компютри и таблети вече е наличен за клиенти и партньори в още 37 държави и на пет нови езика, с което общият брой става 101 държави и 21 езика

Бракнел, Великобритания - Dell обяви, че водещата услуга за поддръжка ProSupport Plus за компютри и таблети вече е налична в още 33 държави в Европа, Близкия Изток, Африка и Азия. С технологията SupportAssist, Dell е първата и единствена компания в индустрията, която предлага проактивна и прогнозираща автоматизирана поддръжка за предотвратяване и разрешаване на проблеми за системи на крайни потребители. Цялостното решение за поддръжка е предназначено да осигури максимална поддръжка с минимално усилие от страна на клиента.

ProSupport Plus предотвратява проблеми, преди да са се появили3 и бързо разрешава такива, когато се появят, комбинирайки всичко, от което се нуждаят клиентите и партньорите, в едно предложение, което включва:

• 24x7 достъп до ProSupport инженери с експертни познания за хардуера и софтуера
• Проактивна и прогнозираща автоматизирана поддръжка чрез технологията за мониторинг на Dell SupportAssist3
• Самостоятелно управление на различните случаи и доставка на части чрез портала на Dell TechDirect, чрез мобилно приложение или API
• Покритие за капки, разливи и пикове на напрежение за защита на хардуера
• Запазване на харддиска след смяна, за да се гарантира контрола на данни4
• Специален технически акаунт мениджър, който носи най-голяма отговорност и осигурява месечен отчет за клиенти с 1,000 или повече ProSupport Plus системи5

Това разширяване означава, че ProSupport Plus вече е налична за Dell Latitude, OptiPlex, Precision, Vostro, XPS, Venue и Chromebook продуктите в следните държави в Европа, Близкия Изток и Африка: Алжир, Ангола, Бахрейн, Ботсуана, България, Кот д'Ивоар, Хърватия, Естония, Етиопия, Гана, Унгария, Исландия, Ирак, Йордания, Кения, Кувейт, Латвия, Либия, Литва, Мозамбик, Намибия, Нигерия, Оман, Катар, Румъния, Саудитска Арабия, Словения, Танзания, Тунис, Уганда и Обединените арабски емирства. Налична е също в следните азиатски държави: Бруней, Индонезия, Нова Зеландия и Филипините.

Цитати в подкрепа на гореизложеното:

„Dell революционизира модела на поддръжка с проактивна и прогнозираща автоматизирана поддръжка за системите на крайни потребители," казва Дъг Шмит, вицепрезидент и генерален мениджър „Глобална поддръжка и внедряване" в Dell. „ProSupport Plus е най-бързо развиващата се услуга в историята на Dell. Клиентите и партньорите ясно виждат значението не само на разрешаването на въпроси много по-бързо, но всъщност и цялостното им предотвратяване. Ние сме горди да предоставим тази услуга и всеобхватната й технология в още повече държави по света."