Теленор мамят с двойни сметки за телефон
Секция: БЪЛГАРИЯ
17 Март 2016 14:45
Моля, помислете за околната среда, преди да вземете решение за печат на този материал.
Вашата Информационна агенция "КРОСС".

Please consider the environment before deciding to print this article.
Information agency CROSS
Теленор мамят с двойни сметки за телефон

/КРОСС/С двойни месечни такси товари абонатите си скандинавската мобилна компания „Теленор", пише retro.bg. Клиентка се оплака на редакционния телефон на Час Пик, че е била ужилена да плати два пъти такси в края на месеца. „Винаги когато минавам на друг план ми скрояват тоя номер, така беше и при Глобул", оплака се г-жа Томова. Преди няколко дни тя отишла в офис на компанията, където любезно й предложили уж по-изгоден мобилен план.

Бързане

„Договорът ми изтичаше до края на януари. Качих кръвното, когато ме накараха да платя дължимата такса по новия договор, а после някакви пари и по-стария. Реално не е редно, защото ползвам една и съща услуга", разказва възрастната жена, която много късно разбрала, че се е минала. Тя поясни, че когато се оплакала служителка й обяснила, че проблемът идвал, защото е подписала след датата на фактурирането по стария си договор. „Каквото и да е на мой гръб е станало", заключи възрастната дама.

Другата порочна практика, която се прилагала от почти всички мобилни оператори било предлагане на безплатни устройства или телевизия само с обаждане от оператор. Той омайвал хората с обещания за безплатен телефон или лаптоп с уж някаква незабележима разлика в месечната такса. Скандалното в случая обаче било, че устното съгласие се считало все едно заместващо физическия подпис. Иначе човек можел да се откаже от услугата в 7-дневен срок в противен случай се задействал нов договор с лични данни на база стария със съответния оператор.

„По принцип трябва да дойде куриер на място, за подпишете договора. За пръв път чуваме за такава практика", коментира неофициално служител в офис на една от мобилните компании.

Прескъпо „да"

Хора обаче се оплакват в интернет-форуми , че с едно „да" са подписали по телефона, а после са останали с пръст в уста, когато им пристигали месечните такси. На всичкото отгоре „услужливо" операторът премълчал някои скрити тарифи, като уж допълнителен, но платен интернет, който после лъсвал в сметката.