/КРОСС/Др. Kиран Рао, изпълнителен вице-президент маркетинг и стратегии на Airbus, коментира: " Историята на успеха на Airbus е базирана на иновациите, които винаги включват кабината като ключов двигател. С чудесната обратна връзка от клиентите на A350 XWB и технологията в кабината на A350, заедно с характеристиките на A330neo, ние сме горди да съберем нашите принципи за кабинен дизайн в нова марка- "Airspace by Airbus."
Той допълва: "Новият A330neo е ракета носител, която зеадно с A350 XWB дава пътя на ново семейство кабини Airbus. Те ще вдъхновят авиокомпаниите и ще им дадат възможност да изведат на следващ етап личния летателен опит на своите пътници, като в същото време оптимизират ефективността на пространството в техните самолети."
Обхващайки четири основни измерения: комфорт, атмосфера, услуги и дизайн, кабините ще са по-релаксиращи, вдъхновяващи, красиви и функционални. Те ще стимулират уникални преживявания за пътниците. Например, те ще оценят по-големите въздушни контейнери за събиране на отпадъци, просторните и съвременни санитарни помещения, по-широките седалки и пътеки, както и пространството за краката под седалката. Освен това, елементите от дизайна ще бъдат последователно разпознаваеми във всички кабини - примерите включват най-новата LED технология околно осветление, прави линии, изчистени форми и повърхности, а също и уникални, адаптивни площи. Като цяло, тези характеристики в комбинация създават естетически издържан и приятен дизайн и не само "усещане", но и реално пространство, което изпълва съвсем новата кабина на A330neo.
Airbus произвежда най-модерното и всеобхватно в света семейство самолети и непрекъснато инвестира в нови иновации. Машините са с капацитет от 100 до над 600 места и от тях 16 300 са продадени на повече от 380 клиенти по целия свят. Airbus има производствени съоръжения във Франция, Германия, Великобритания и Испания, както и филиали в САЩ, Китай, Япония, Индия и в Близкия Изток.