/КРОСС/Нов скандал се завихря около „Теленор", оплакаха се техни абонати. Забавяне на фактурите не с дни, а с месеци е довело до натрупването до купища оплаквания, прекратяване на договори и безброй разправии. Подобен е случаят с 68-годишния Захари Стоянов от Перник. Мъжът се е видял в чудо, след като фактурата му пътувала до дома му цели 2 месеца. Абонатът на мобилния оператор с ужас установил, че пропуснал всички срокове за плащане на сметката. Хартийката се придвижвала от столицата до Перник в продължение на цели 60 дни.
„Да бяха лазили, пак по-бързо щяха да извървят въпросните тридесетина километра", гневи се мъжът. И задава логичния въпрос какъв е изобщо смисълът на подобни съобщения? Датата на неговата фактура е 15 януари и касае ползването на услуга за отчетния период от 15 декември 2015-а до 14' януари 2016 г. фактурата е доставена в жилищния блок на улица „Св. св. Кирил и Методий" в Перник точно на 15 март.
„Ако не получавам есемеси, че новата ми сметка е излязла и не съм платил в срок, очаквайки именно хартиения носител на задължението ми, вероятно щях сега да съм без телефон", обясни възмутеният перничанин.