/КРОСС/ С промените в Закона за регистър БУЛСТАТ, (обнародвани в бр. 8 на Държавен вестник от 29.01.2016 г.) от 1 май 2016 г. регистърът е изцяло електронен и централизиран.
Агенция по вписванията води и поддържа Регистър Булстат като единен национален административен регистър и осъществява дейности по вписванията в него, както и издаването на справки и удостоверения за вписаните обстоятелства.
Информацията в регистър БУЛСТАТ се съхранява в единна информационна система, която поддържа национална база данни. За всяко лице, подлежащо на вписване в регистъра, се води дело в електронна форма. В делото се прилагат заявленията, документите, удостоверяващи вписаните обстоятелства, и други документи.
Заявленията за вписване на обстоятелства в регистър БУЛСТАТ и приложенията към тях, се подават по електронен път или на хартиен носител в службите по регистрация на Агенция по вписванията, намиращи се в седалищата на окръжните съдилища.
Регистър БУЛСТАТ e достъпен през следния адрес: http://www.bulstat.bg/
Информация за услугите, предлагани от Регистър Булстат, банкова сметка, както и статистика за броя нововписани субекти в регистър БУЛСТАТ, разпределени по месец и по вид е достъпна на: http://www.registryagency.bg/bg/services/registr-bulstat/
Приемно време:
Регионална дирекция - София - приемно време - 9-17 часа.
Служби Регистър Булстат във всички останали градове - приемно време - 8.30-17 часа.