/КРОСС/Мтел получи бронзово отличие EFFIE за рекламната кампания, с която през май 2015 година представи на българския пазар първите по рода си мобилни планове с неограничени разговори - Мтел безкрай. Категорията, в която Мтел спечели отличието, е за лансиране на нов продукт или услуга и една от най-оспорваните в конкурса. Компанията е единственият телеком с награда от тазгодишното издание на EFFIE.
„За екипа на Мтел тази награда е много ценна, защото тя е признание не само за нашите комуникационни усилия, но и показва успеха на самия продукт. Тарифите Мтел безкрай дадоха началото на нов етап от развитието на телеком пазара у нас и се превърнаха в образец за бранша. Продуктът беше създаден в годината, в която компанията отбеляза своята 20-та годишнина и бяха един страхотен подарък за нашите клиенти", коментира Петя Стоянова, директор „Маркетинг комуникации" в Мтел. За успеха на Мтел безкрай говори и това, че над 25% от индивидуалните клиенти на компанията са закупили този план в периода май-юли 2015 година.
Рекламната кампания Мтел безкрай е реализирана от рекламната агенция на Мтел - „The Smarts". Телевизионният клип е заснет от продуцентска къща „Чучков Брадърс" и е режисиран от Драгомир Шолев. В центъра на сюжета е младеж, който в своето ежедневие постоянно говори по телефона си, дори когато играе тенис, прави палачинки и т.н., което показва че тарифите Мтел безкрай не ни поставят ограничения в общуването.
Наградите EFFIE се организират от Българската асоциация на комуникационните агенции и следват регламента на международния формат, провеждащ се във всички развити пазари. Те се присъждат на базата на най-важния критерий за успешна комуникация - нейната ефективност и по тази причина са едни от най-престижните в рекламния бранш в България.
На снимката: Калина Гешева, началник „Управление на бранда" на Мтел получава наградата EFFIE за кампанията Мтел безкрай.