Мтел с награда EFFIE за рекламната кампания на тарифата Мтел безкрай
Секция: ЛЮБОПИТНО
08 Юни 2016 14:22
Моля, помислете за околната среда, преди да вземете решение за печат на този материал.
Вашата Информационна агенция "КРОСС".

Please consider the environment before deciding to print this article.
Information agency CROSS
Мтел с награда EFFIE за рекламната кампания на тарифата Мтел безкрай

/КРОСС/Мтел получи бронзово отличие EFFIE за рекламната кампания, с която през май 2015 година представи на българския пазар първите по рода си мобилни планове с неограничени разговори - Мтел безкрай. Категорията, в която Мтел спечели отличието, е за лансиране на нов продукт или услуга и една от най-оспорваните в конкурса. Компанията е единственият телеком с награда от тазгодишното издание на EFFIE.
„За екипа на Мтел тази награда е много ценна, защото тя е признание не само за нашите комуникационни усилия, но и показва успеха на самия продукт. Тарифите Мтел безкрай дадоха началото на нов етап от развитието на телеком пазара у нас и се превърнаха в образец за бранша. Продуктът беше създаден в годината, в която компанията отбеляза своята 20-та годишнина и бяха един страхотен подарък за нашите клиенти", коментира Петя Стоянова, директор „Маркетинг комуникации" в Мтел. За успеха на Мтел безкрай говори и това, че над 25% от индивидуалните клиенти на компанията са закупили този план в периода май-юли 2015 година.

Рекламната кампания Мтел безкрай е реализирана от рекламната агенция на Мтел - „The Smarts". Телевизионният клип е заснет от продуцентска къща „Чучков Брадърс" и е режисиран от Драгомир Шолев. В центъра на сюжета е младеж, който в своето ежедневие постоянно говори по телефона си, дори когато играе тенис, прави палачинки и т.н., което показва че тарифите Мтел безкрай не ни поставят ограничения в общуването.

Наградите EFFIE се организират от Българската асоциация на комуникационните агенции и следват регламента на международния формат, провеждащ се във всички развити пазари. Те се присъждат на базата на най-важния критерий за успешна комуникация - нейната ефективност и по тази причина са едни от най-престижните в рекламния бранш в България.

На снимката: Калина Гешева, началник „Управление на бранда" на Мтел получава наградата EFFIE за кампанията Мтел безкрай.