Saatchi & Saatchi доминира на наградите за комуникационна ефективност Effie 2016
Секция: БЪЛГАРИЯ
08 Юни 2016 16:26
Моля, помислете за околната среда, преди да вземете решение за печат на този материал.
Вашата Информационна агенция "КРОСС".

Please consider the environment before deciding to print this article.
Information agency CROSS
Saatchi & Saatchi доминира на наградите за комуникационна ефективност Effie 2016

/КРОСС/Водещата рекламна агенция Saatchi & Saatchi триумфира като „Агенция на годината" в тазгодишното издание на престижния рекламен фестивал "Effie България 2016", спечелвайки 5 награди (2 златни и 3 сребърни отличия). Saatchi & Saatchi бе отличена във всяка категория на надпреварата, с общ сбор от 34 точки, което е най-високият постиган някога резултат в историята на конкурса и изпреварвайки със значителна разлика останалите участници. Този впечатляващ резултат се допълва от безпрецедентната ефективност, демонстрирана от агенцията, тъй като всяка от нейните 5 подадени заявки получи награда.

Комуникационната група Publicis One Bulgaria, част от която е Saatchi&Saatchi, може да се похвали с общо 3 златни и 3 сребърни отличия. Златните награди за Saatchi&Saatchi се присъждат за кампаниите "Ретрото е пак на мода" в категория „Стоки" за клиент Загорка, и кампанията „Свежест" в категория "Корпоративни Комуникации" за Lidl България. Сребърните отличия се връчват за кампанията "Не гледаш. Изживяваш" в категория "Промоции" за телевизорите Philips на TP Vision България, кампанията "Вкусният хляб не стига цял до вкъщи" в категория "Услуги" за Lidl България и кампанията "За да го усетиш, трябва да го видиш" в категория "Социална, Медийна, Политическа" за арт колекцията на Николай Неделчев.

"Спечелените награди и титлата "Агенция на годината" са резултат от 8 години търпение и последователност" - коментира Милин Джалалиев, управляващ партньор в Saatchi & Saatchi: "Щастливи сме от постигнатото, но сме и наясно с отговорността, която носи. Оттук нататък наша задача е да надскочим заедно с партньорите ни това ниво."

Третото златно отличие в актива на групата се присъжда на Publicis Sofia в категория „Промоции" за кампанията „Открий своя подарък". За общия успех на най-голямата група за маркетингови комуникации у нас принос имат и агенциите Publicis Consultants MSLGROUP, Zenith Optimedia и Publicis Modem Cybermark. По този начин Publicis One затвърждава стратегическия интегриран подход на работа, който прилагат агенциите от Групата в предлагането на най-добрите бизнес решения за пазара.

„Изключително сме щастливи, че Publicis One Bulgaria стана най-награждаваната комуникационна група на ежегодните награди Effie, които са най-утвърденото мерило за нивото на нашата работа и добавената стойност за нашите клиети! За пореден път демонстрираме потенциала на най-важния фактор в един комуникационен процес - хората, които работят в Publicis One" - споделя изпълнителният директор на Publicis One Николай Неделчев.

Традиционно с успехите си от последните години на наградите Effie, практиките в Publicis One се нареждат сред най-ефективните агенции в класацията на годишния Effie Effectiveness index за България.