/КРОСС/ Мобилни приемни по черноморските ни курорти разкрива Комисията за зашита на потребителите. Целта е инспекторите да обработват по-бързо жалбите на туристите. В студиото на БНТ председателят на Комисията за зашита на потребителите съобщи, че приемните са разположени на най-комуникативните места в големите курорти. В тях освен консултация туристите могат да получат и брошура с информация как да си търсят правата.
"Много бързо се осъществява контакт с нашите екипи, които ежедневно са на място и не е необходимо да има някаква по-дълга процедура по обработване на сигнала, по адресиране на този сигнал към конкретните служители, които трябва да извършат проверката. Всичко става на терен. Това помага нещата да се разглеждат бързо и случаите да се решават, надявам се все повече в полза на потребителите." - каза Димитър Маргаритов.