Клиентите на ЕНЕРГО-ПРО могат да отчетат сами електромерите си
Секция: БЪЛГАРИЯ
28 Юни 2016 09:53
Моля, помислете за околната среда, преди да вземете решение за печат на този материал.
Вашата Информационна агенция "КРОСС".

Please consider the environment before deciding to print this article.
Information agency CROSS
Клиентите на ЕНЕРГО-ПРО могат да отчетат сами електромерите си

/КРОСС/ Във връзка с очакваното решение на Комисията за енергийно и водно регулиране (КЕВР) за изменение в цените на електрическата енергия и мрежовите услуги от 1 юли 2016 г., ЕНЕРГО-ПРО дава възможност на своите клиенти да отчетат сами показанията на електромерите и да заявят данните на денонощен телефон 0700 1 61 61, имейл service@energo-pro.bg или в най-удобния за тях център за обслужване на клиенти в срок до 5 юли 2016 г. включително. Компанията си запазва правото да провери достоверността на декларираните данни.

ЕНЕРГО-ПРО Мрежи извършва регулярния отчет на консумираната електрическа енергия по предварително обявения график на Интернет страницата на компанията: http://www.energo-pro-grid.bg/bg/Grafik-za-otchitane-na-elektroenergiya-Bitovi-klienti. В тази връзка бихме искали да напомним, че клиентите, чиито електромери се намират в границите на имотите, трябва да осигурят достъп за отчитане на потреблението.

Потреблението на клиентите, които не са се възползвали от възможността за самоотчет, ще бъде пропорционално разпределено по старата и новата цена в зависимост от броя на дните преди и след промяната, включени в техния индивидуален отчетен период. Консумираната електрическа енергия ще бъде отразена във фактурите в два подпериода - подпериод по старите цени до 30 юни 2016 г. включително и подпериод по новите цени от 1 юли 2016 г. до датата на регулярния отчет.