Мтел е най-предпочитаният телеком според класацията „Любимите марки“
Секция: Технологии
04 Юли 2016 15:07
Моля, помислете за околната среда, преди да вземете решение за печат на този материал.
Вашата Информационна агенция "КРОСС".

Please consider the environment before deciding to print this article.
Information agency CROSS
Мтел е най-предпочитаният телеком според класацията „Любимите марки“

/КРОСС/ За седма поредна година Мтел спечели първа награда в категорията „Телекомуникации" в националната класация „Любимите марки". Компанията събра над 4500 гласа, с 1700 повече от първия си подгласник. Така Мтел се утвърди за пореден път като най-предпочитаната марка сред компаниите в България, които предлагат телеком услуги.
Интернет потребителите имаха възможността да дадат своя вот в 24 категории, а гласуването се проведе на няколко етапа в продължение на два месеца. Мтел се нарежда на челна позиция заедно с утвърдени марки като Samsung, Hewlett Packard Enterprise Company, INFINITI, Coca-Cola и други.
„Благодарим на нашите клиенти за високата оценка. След придобиването на blizoo през 2015 година станахме най-голямата компания в България по брой клиенти на фиксиран интернет и втората по големина по брой клиенти на ТВ услуги. Това ни дава стимул да работим за още по-голямата удовлетвореност на своите потребители и затова се стремим винаги да им предоставяме най-качествените и конкурентни услуги", коментира Илияна Захариева, директор „Корпоративни комуникации" в Мтел.
В края на април Мтел пусна своята 4G мрежа, с която предоставя на клиентите си скорости до 130 Mbps и покрива 75% от населението на страната. През юни компанията предложи още и нови комбинирани оферти за телевизия и домашен интернет, които включват услугите на blizoo, което е поредната стъпка от процеса на интеграция на двата бранда.
„Любимите марки" е единствената по рода си потребителска класация. Тя се провежда за осма поредна година и дава възможност на потребителите да определят марките, които обичат най-много. Във финалния кръг са участвали близо 9500 души, които са дали своя глас за любим бранд. За разлика от други класации тук няма място за жури при номинациите - те са свободни, основани единствено на потребителските предпочитания и не включват специални пазарни критерии. По този начин се представя не експертно, а потребителско мнение за бранда.
Резултатите и точния брой гласове, дадени за всеки бранд в последния кръг, можете да видите тук: http://www.mylovemarks.eu/results.php.